Isla verde Skrevet 24. oktober 2007 #1 Skrevet 24. oktober 2007 Jeg er nå 19+3 og har kun vært til undersøkelse hos jordmor. Hun sa jeg ikke trengte gå til elge hvis ikke det var noe spesielt. jeg er i fin form og føler ikke det er "noe spesielt". Er det flere som ikke har vært hos lege? El bør ejg kanskje gå til lege også, bare for sikkerhetsskyld....
Myrsnipa-med1blå&2rosa Skrevet 24. oktober 2007 #2 Skrevet 24. oktober 2007 Jeg har bare vært hos jordmor! Jeg blir å dra til legen hvis det skulle være noe medisinsk som skulle dukke opp. Synes jordmor holder så langt.
Isla verde Skrevet 24. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 24. oktober 2007 Takk for svar! Jeg er også veldig godt fornøyd med jordmoren og er jo i god form:-)
mamma.85 Skrevet 24. oktober 2007 #4 Skrevet 24. oktober 2007 jeg skal begynne å gå til jordmor:) og lege innimellom
*Mamma-i-Mars* Skrevet 24. oktober 2007 #5 Skrevet 24. oktober 2007 jordmoren sa til meg da jeg var der at jeg skulle velge,men siden jeg har så mye kvalme og oppkast enda, så tror jeg kanskje d er like greit å velge legen....hu er så snild å human også...har full tillit til henne, men så er det d at jeg ikke vil ta opp plass tril andre som er virkelig syke når jeg kan gå til jordmor?uff lurer på å gå annen hver gang om de er mulig---- =) 20 uker imorgen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå