LinePine*Og Alexandra* Skrevet 24. oktober 2007 #1 Skrevet 24. oktober 2007 i dag var jeg på UL. alt sto bra til med den lille, termin ble flyttet frem en uke, ny termin er da 03.04.08. Jordmor så ei lite jente! og med en gutt fra før passet det jo bare perfekt! *kjempe glad*
Stolt mamma=) Skrevet 24. oktober 2007 #2 Skrevet 24. oktober 2007 Jeg fikk også nyhet om at det ble jente når jeg var på UL i forrige uke, men det viktigste var at alt sto bra til. Gratulerer så mye=)
vipsen*en av hver* Skrevet 24. oktober 2007 #3 Skrevet 24. oktober 2007 Gratulerer.. jeg og fikk beskjed om jente (gutt fra før) men tør ikke stoler helt på det før babyen er ute..
Vårgutten-08 <3 Skrevet 24. oktober 2007 #4 Skrevet 24. oktober 2007 Gratulerer så mye:) Er så spent (gruer meg) til min egen UL om ikke så lenge... Skal bli fint og få det overstått;)
mamman til karen elisabet. Skrevet 24. oktober 2007 #5 Skrevet 24. oktober 2007 Gratulere alle sammen. Til HI så har vi termin samme dato vi da den 3 april men har jo ikke vært på ul ennå jeg da så kan jo bli flyttet litt på. Lykke til videre alle sammen.
Måånestråle Skrevet 24. oktober 2007 #6 Skrevet 24. oktober 2007 Jeg skal på UL på tirsdag, og gleder meg veldig. Er spent på om terminen blir flyttet (har nesten samme termin som deg, LinePine84, 05.04.08) og er veldig spent på om det er jente eller gutt der inne. Håper vi får vite det! Gratulerer med ei flott lita jente på vei
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå