babygullz <3 vilde Skrevet 24. oktober 2007 #1 Skrevet 24. oktober 2007 er så lei pizza, har bestillt fra både dolly, peppes og PB i det siste..hjemmelaget hadde vi også her om dagen. Taco er kjedelig i lengden det også..noen som har noe nytt og spennende på lager?
Erisa* Skrevet 24. oktober 2007 #2 Skrevet 24. oktober 2007 Hvis du vil ha noe godt og enkelt, så kan jeg anbefale bakte poteter med fyll: Bak poteter i ovnen i 1-2 timer avhengig av str, 200 grader. Når de er ferdige, så ta de ut, og skrap ut halvparten av innholdet og ha det i en bolle. Skjær bacon i små biter og stek det, og ha det oppi bollen, sammen med mais og evt løk eller andre grønnsaker. Ta oppi en klæsj smør eller krydderost, rasp litt ost oppi, og rør godt. Smak til med salt og pepper. Så putter du dette fyllet oppi potetene, legger dem i en ildfast form, og strør ost over. Det fyllet som blir til overs putter du bare oppi forma med litt ost over. 10 minutt i ovnen / til osten er smeltet. Kjempegodt, ganske enkelt og billig. Mannen min digger det i alle fall:) Kan f.eks serveres med en god salat til.
babygullz <3 vilde Skrevet 24. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 24. oktober 2007 hørtes digg ud:) kanskje jeg skl prøve d:)=
Mummimamma:-) Skrevet 24. oktober 2007 #4 Skrevet 24. oktober 2007 Chicken tikka masala, wok, laks med risotto og grønnsaker - nam!
Barnkanskje? m liten prinsesse Skrevet 24. oktober 2007 #5 Skrevet 24. oktober 2007 Lasagne med salat og hvitløksbaguetter!!
babygullz <3 vilde Skrevet 24. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 24. oktober 2007 er så lei alt d vanlige jeg...tikka masala, lasagne og andre kjøttdeig og ostegratinerte hverdagslige retter......tror jeg må ta meg en flytur ned til Libanon..hvis ikke noen har oppskrifter på libanesisk/arabisk mat?
Topp 10. Skrevet 24. oktober 2007 #7 Skrevet 24. oktober 2007 Vi skal også kose oss i kveill:) Hos oss blir det grove skiver med diverse fyll. Fyll 1: Kjøttdeig me taco krydder og mais og nachos,dolmiosaus, toppes med ost. Fyll 2: Skinke og løk,dolmio saus, toppes med ost. Fyll 3: Salami og ost,dolmio saus, toppes med sopp, tomat og ruccola. Stekes i ovenen som ostesmørbrød:) Så det blir en del skiver med grovt brød:) Sunt og godt!! Serveres med frisk salat!!! Så dette er en blanding av smørbrød og pizza, og litt taco:) Sikkelig lettvint og deilig!!! Lykke til!!
3 skatter ute:) Skrevet 24. oktober 2007 #8 Skrevet 24. oktober 2007 satay marinete kyllingspyd med peanøttsaus og diverse ved siden av- banan, rosiner, eple, yoghurt, nøtter, ananas, og kokt ris til nam nam, står på menyen fredagskvelden her
mine små alver... Skrevet 24. oktober 2007 #9 Skrevet 24. oktober 2007 Stek masse grønnsaker,som squash,sopp,paprika,gulerøtter,det du ønsker etc...Legg det i en ildfast form legg laksefile (fåes i frysedisken på alle butikker) oppå der igjen og sett i ovnen...mmmmmmmm...nydelig.Serveres med bernaisaus( og poteter om ønskelig) sunt og veeeldig godt! lettvindt også
Nosa Skrevet 24. oktober 2007 #10 Skrevet 24. oktober 2007 Hei! Vi koser oss med feks. tapas, hjemmelagde BLT med kylling, gode oster, stekte scampi med godt brød, god salat, dampede blåskjell med hvitløksbrød, reker eller raclett når vi har kosekvelder! Ikke så spennende kanskje med veldig godt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå