Gå til innhold

Dere som synes synd på hun Oprah jenta...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som tror hun gjorde det bare fordi hun var i sjokk, hadde dere latt hun passe ungene deres for eksempel?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan nok faktisk hende at hun passet barn den gang hun var ung og feiltrinnet som preger livet hennes ble gjort.

Jeg vil nok tro at hun kunne ha vært en glimrende barnevakt for mitt barn. MEN, nå var det ikke noen andres barn hun tok livet av, det var hennes eget!

Skrevet

Aldri i mitt sanne liv..

Gjest HelloAlicjaAreYouACar?1pp
Skrevet

Jeg kalrer ikke utvise sympati for henne.

Virkelig ikke. Klarte da jeg gikk gravid men ikke nå.

Det verste er at hun snakker kun om seg selv, hvor vondt HUN har det etc. Hun snakker ikke om hvor synd det er at hun knivstakk ungen sin.

Uansett hvor redd du er.. tråkke på magn, knivstikke.. så redd, da har man et annet psykisk problem spør du meg..

Håper hun aldri får barn igjen.. driter i om hun sier hun har forandret seg..

Skrevet

Har sett det en gang før og synes fortsatt hun virker like falsk.

Selv hvor redd man kan bli så gjør man ikke sånn. Tråkke på magen etc..

Så aldri i verden om hun hadde fått passet mine barn.

Skrevet

ikke min heller!!!! Noen som vet hva hun jenta heter egentlig??

Skrevet

litt vanskelig å svare på siden jeg ikke kjenner henne,og jeg lar ikke noen jeg ikke kjenner passe barnet mitt..

Skrevet

Hun tok jo ikke livet at noen andre sitt barn... og ikke fordi hun ikke likte barn.

Ja, sånn jeg ser på situasjonen nå så kunne hun det.

Skrevet

Må jeg la henne passe mine barn hvis jeg vil synes synd på henne???? Skjønte ikke sammenhangen jeg.....

Skrevet

Var jo endel som sa at hun bare var i sjokk når hun gjorde alt det der, og at alle kunne gjort det.

Skrevet

over mitt lik... aldri i livet,, han hun passet di og jeg hadde vært død hadde jeg kommet tilbake fr å si det sik.. fy faen er ikke mye synd i henne.

hun var nok veldig klar over hva hun gjorde. hun fikk kjæreste til å stå på magen når hun var gravid, det sier litt...

uff blir så irritert med tanken på det..

stakkars bebi'n hennes. ikke synd i henne

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...