Gjest Skrevet 24. oktober 2007 #1 Skrevet 24. oktober 2007 ...om det er ekte rom eller romessens i de romkulene fra Rema? Hehe. Har jo helt dilla. Og jeg er dessverre ikke den eneste.. *spiss albue*
Engel, skatt og lite frø. Skrevet 24. oktober 2007 #2 Skrevet 24. oktober 2007 Tror det er essense. Og uansett hvis det skulle vært ekte (noe jeg tviler sterkt på at det er) kan du spise dem fordet. Står det ikke no på pakka?
Gjest Skrevet 24. oktober 2007 #3 Skrevet 24. oktober 2007 *ler* Spis en romkule før det bli tomt, sier nå jeg! Ikke farlig i det hele tatt! Hadde det vært ekte rom i, så hadde de kostet en del mer, ikke sant? ;o) Romessens, med andre ord!
Gjest Skrevet 24. oktober 2007 #4 Skrevet 24. oktober 2007 Hihi, tror nesten jeg må gjøre det altså. Kosta 11 kroner ja, så spørs vel kanskje det. Og hadde det vært ekte, måtte det vel stå noe trafikkvarsel på dem eller noe. Hihi. Står bare jamaica rom på, se. Derfor jeg begynte å lure.. Men som jordmor sa; sånne ting er det jo ikke akkurat lett å spise kilosvis av heller. Men idag tror jeg faktisk jeg kunne klart det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå