Gjest Skrevet 24. oktober 2007 #1 Skrevet 24. oktober 2007 Når jeg fant ut jeg var gravid hadde jeg en del mensmurringer. De gikk over i uke 7. Nå er jeg snart i uke 14 og det begynner å bli litt ubehageligt i magen igjen.
Erisa* Skrevet 24. oktober 2007 #2 Skrevet 24. oktober 2007 slik hadde jeg det også. tror det er normalt, ja:)
Gjest Skrevet 24. oktober 2007 #3 Skrevet 24. oktober 2007 Bra. Føler meg ganske hysterisk for tiden :-D
Erisa* Skrevet 24. oktober 2007 #4 Skrevet 24. oktober 2007 Man blir lett det:) Etter hvert, når du kjenner babyen sparke og sånn, så blir det lettere å senke skuldrene litt. Men før det er det jo litt skummelt, da:)
Gjest Skrevet 24. oktober 2007 #5 Skrevet 24. oktober 2007 Jeg har også mensmurringer, nesten hver dag. Tror det er helt normalt Er i uke 17 i morgen. Jeg husker jeg hadde det hele svangerskapet forrige gang også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå