Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når jeg fant ut jeg var gravid hadde jeg en del mensmurringer. De gikk over i uke 7. Nå er jeg snart i uke 14 og det begynner å bli litt ubehageligt i magen igjen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

slik hadde jeg det også. tror det er normalt, ja:)

Skrevet

Man blir lett det:) Etter hvert, når du kjenner babyen sparke og sånn, så blir det lettere å senke skuldrene litt. Men før det er det jo litt skummelt, da:)

Skrevet

Jeg har også mensmurringer, nesten hver dag. Tror det er helt normalt :) Er i uke 17 i morgen. Jeg husker jeg hadde det hele svangerskapet forrige gang også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...