Gå til innhold

Vil bare anbefale alle Chess! som mobilabbonement.

Anbefalte innlegg

Gjest HelloAlicjaAreYouACar?1pp
Skrevet

Jeg hadde før telenor og netcom og aldri har telefonutgiftene mine vært så lave som nå, med chess!!

Helt genialt!

Har ca 400 i mnd i tlf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

helt enig!!

hatt chess i et par år nå, veldig fornøyd.

både jeg og sambo har chess m freinds, så vi ringer og tekster gratis til hverandre. foreldrene mine har også fått seg friends, sparer masse penger!

er nå nede i ca 250 pr mnd

:)

Gjest HelloAlicjaAreYouACar?1pp
Skrevet

Det er kjempebra! Vi har også chess friends, og jeg sender MASSE meldinger med en venninne som også har chess, gjerne 40 mld om dagen, gjett om vi har spart penger!!

Skrevet

Vi har også det her! Kjempe kjekt når jeg skal ringe med venninna mi og mannen min :-)

Gjest Riga + snulla & vesla
Skrevet

Hehe...nå har jeg nettopp bytta fra Chess...rett og slett fordi jeg nesten aldri bruker mobilen min (den er forresten ødelagt så jeg bruker en som er halvveis ødelagt nå), og da lønner det seg med OneCall siden en får 90 sms gratis og 120 gratis ringeminutter i måneden. Det er jo mer enn mitt forbruk, så fra nå av blir det gratis mobilbruk på meg!:-)

Skrevet

Vi har netcom alle 4 med fri familie og netcom friends :-) Får regninger på ca 800-1000kr i mnd på alle 4 telefonene tilsammen!!! Med 2 tennåringer er ikke det ille....... Er kjempe fornøyd :-)

Skrevet

Jeg hadde Chess et par år. Var så vidt fornøyd, men da jeg oppdaget OneCall ble jeg frelst....hehe...nå sparer jeg flere hundrelapper i måneden!! Jeg heier på OneCall :o)

Skrevet

Har Chess her også! KJEMPE FORNØYD :-)

Skrevet

One call er supert - får nesten aldri regning lengre.... :D :D :D :D

Skrevet

Jeg har knapt 200,- i tlfregning etter at vi begynte med familieabonnement.

Gratis ringning, sms og mms...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...