Gå til innhold

IKM uke 44

Anbefalte innlegg

Skrevet

IKM 3/11

Teste uke 45 tror jeg 6/11

Videoannonse
Annonse
Skrevet

IKM 3 elr 4 November..

Teste uke 45 nærme helga.

Skrevet

Skal vi slå følge da?:)

Har jo ikm omtrent samme dag, og nesten like mange PP!!

Tester du med EL-tester? Jeg begynte med det denne måneden, fikk positivt utslag på søndag og mandag, dag 20 og 21 i syklusen min...så håpet er større for at det har klaffet denne gangen:) har alltid trodd jeg hadde EL en uke tidligere se...

Har du noen "symptomer" da??)=)

Skrevet

dytter denne opp igjen...jeg er vel ikke heelt alene den uka der vel?? =)

I'm special...:o)

Skrevet

IKM ca 30/10..skal teste på tirsdag:)

Skrevet

åå. ikke lenge igjen til ikm da!!

har du noen symptomer da??:)

Skrevet

IKM torsdag 1/11, vet ikke når jeg tør teste...kanskje dagen før?

Fant iallefall EL denne gangen!

Skrevet

Nei har ikke brukt EL test nå... Men klaffer det ikke denne gangen så skal jeg prøve det neste mnd:o)

Symptomer, hmm.. Hehe.. Bare vært litt kvalm, men trur ikke dt har klaffet denne mnd..

Med deg da?? :o)

Skrevet

Tror jeg har ikm mot helgen. Blir nok å vente litt med testinga.

Noen som vet om plutselig neseblod er noe slags symptom???

Skrevet

har ikm til mandagen...men ser dårlig ut...har mensen symptomer som jeg pleier..æsj.. =(

Men tar nok en test til søndag...

Skrevet

Har IKM torsdag 1.nov. Det er ca 6 dager for lenge til. Blir småsnål av å vente, men vet nok at TR kommer.

Skrevet

Har hatt veldig lange og ustabile sykler, men nå er jeg 110% sikker på at EL va den 20.10, så da er vel IKM rundt den 1. nov eller noe sånt???

Hva ville dere ha reknet med sikker EL den 20.?

Skrevet

Scorpiogi; ja jeg har faktisk hørt at plutselig neseblod kan være et symptom..

Alt som ikke er "normalt" for deg, kan faktisk være symptomer=)

Jeg har ingen symptomer jeg....føler jeg har stikninger av og til, men det har jeg nok hver gang tror jeg, og så er d vel fordi jeg kjenner så godt etter også, hehe=)

Skrevet

Noen med nye symptomer eller?:o) Håper det klaffer for oss alle denne mnd:o) Eller gjerne før jul ihvertfall.. Hehe.. Blir jeg gravid før jul trenger ikke jeg andre julegaver:o)

Skrevet

har ingen symptomer ...bare litt tom nederst i magen..tror ikke den potensielle spiren har rukket å feste seg hos meg enda heller..såh...

Men håper jg er blitt gravid denne gangen, ellers må jeg vente til utpå nyåret, da sambo drar fra mg nå til uka og blir borte 3-4 måneder..

Skrevet

Jaja...

Symptomene var bare innbilning denne mnd også. Stygge fæle tanta kom i dag:(

Så da er det bare å vente til neste EL. Nå skal jeg kjøpe tester. (EL test altså...)

Lykke til til dere andre

Klem fra

Skrevet

ikm den 3....

har så lyst til at den skal lyse positivt:)

Skrevet

I morgen er uka vår her!! Jeg må innrømme at jeg kjenner noen symptomer altså...kremt...både halsbrann (sjeldent hatt det før, og ikke spist noe spesielt..) og "en annen type mensmurring" enn jeg er vant med.

Huff, dette er ikke sunt for meg! Hadde jo vært perfekt om den satt nå, tenk for en hyggelig julegave til foreldre/svigerforeldre!! (Vi ser dem ikke før jul.)

Andre da? Like tullete i hode som meg? :o)

Skrevet

Tror jeg også er like tullete i hodet som deg ;)

Har hatt murringer siden EL, har IKM 2-3 nov. Men aldri hatt murringer så lenge etter EL før.

MEN, gir meg ikke selv om det ikke går denne gangen :)

Skrevet

murringer her også. Og hadde SYKT vondt i magen i natt og i dag..jeg føler d annerledes denne gangen...eller i hvertfall ønsker jeg d=) hehe

tror bare d er masse innbilninger her hos meg i allefall!

Men men...ikke sååå lenge til ikm nå jenter!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...