Gå til innhold

Hvorfor har TopCom´en begynt å bare suse konstant???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Babycallen har fungert helt fint til nå...

Så plutselig begynte den å suse konstant, istedenfor å bare slå seg på når babyen lager lyd. Vi har prøvd å bytte kanal og alt mulig. Må bare si at den bruksanvisningen som følger med er helt på trynet... Mannen min er veldig teknisk anlagt, men ikke søren om han får til denne babycallen.

Den har også plutselig begynt å få inn signaler fra andre, bl.a. politiet. Utrolig irriterende!

Noen som kan fortelle meg hva som er galt med den?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dårlig batteri som trengs å byttes?

Skrevet

Nei, jeg har en sånn oppladbar babycall, så det kan det ikke være. Men takk for respons.

Skrevet

skru ned volumet på babyenheten litt, vi irriterte oss grønn over støyen helt til vi fant ut det.

får også inn politiet forresten, det er veldig irriterende midt på natten...

Skrevet

Det høres ut som om sensitiviteten er skrudd opp for mye, da vil den stå å sende hele tiden. Det er det lille hjulet på siden, over on/off-knappen. Dra det litt nedover, så ordner det seg nok :)

Det sat du får inn signaler fra andre, skjer av og til. Da kan det hjelpe å bytte kanal.

Skrevet

Kanskje dere smarte damer har en løsning på mitt TopCom-problem også???? Den lager en skikkelig irriterende sirene-lignende lyd... Altså, foreldreenheten lager denne lyden når babyen begynner å gråte/lage lyd! Skal det være slik, eller...???

Skrevet

det har jeg ikke opplevd, så vet ikke svar på problemet der, desverre.

Skrevet

Tusen tusen takk! Det var det som var problemet. Endelig en kveld uten susing =)

Skrevet

Mamsen til j&g

Har opplevd det vi også. Den slår seg på hvert 30. sekund.

Sitter her med bruksanvisningen på engelsk. Du har beep tone på. Du må gå inn på menyen på foreldreenheten og slå den av.

Trykk på den store knappen med pil til høyre 3 ganger.

Trykk knappen med pil ned for å slå beep tone av.

Trykk deretter den store knappen med pil til høyre for å godta/lagre.

Lykke til!

Skrevet

Luans mamma; Hva var problemet? at babyenheten var stilt for høyt? Skal prøve det jeg også da.. å skru ned den! For jeg har nemlig hatt samme problem! *krysser fingra for at det er det* =)

Skrevet

Juhu, nå er det ingen sirener lengre!!! Men det var ikke beep tone som var på, men varseltone på!!! Avanserte greier gitt! Og forresten, jeg måtte gå inn på menyen på babyenheten, IKKE foreldreenheten! Så nå begynner jeg nesten å bli fornøyd. Eneste gæærnt nå er at den vil ikke lades opp!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...