Frk. Vable Skrevet 24. oktober 2007 #1 Skrevet 24. oktober 2007 Og han er bare 6 mnd... Saken er den at vi skal flytte, så holder på å pakke og må vaske endel til visning. Og det er klin umulig å få han til å ligge på gulvet eller i stolen sin i mer enn 3 min... Han freser og spytter og brøler... Altså, han er alltid i godt humør, han er ingen grine-unge, men han skal helst bæres rundt hele tiden. Og så er han veldig aktiv, sparker og skal ta og spise på alt... Poenget er ihvertfall at det er ganske umulig og få gjort noe her for han krever maaasse oppmerksomhet. Har jente fra før, hun var veldig rolig som baby. Er mer normalt for guttebabyer og være så aktiv og "krevende" eller har vi bare skjemmet han litt bort med bæring og byssing?
trebarnsmamma? Skrevet 24. oktober 2007 #3 Skrevet 24. oktober 2007 Min 1. hadde en slik periode akkurat da han holdt på å lære seg og krabbe, han var vel frustrert over at han ikke kom seg fram selv, og ville bæres helehele tiden
trebarnsmamma? Skrevet 24. oktober 2007 #4 Skrevet 24. oktober 2007 Min freste og spyttet ikke da, men han vrælte av full guffe!
Mockanin Skrevet 24. oktober 2007 #5 Skrevet 24. oktober 2007 Høres ut som du bør tilkalle litt forsterknigner for å få gjort det du må gitt.. Det er nok ikke bare guttebabyer som er aktive og krevende. Det er jenter også. Høres nesten ut som om han er litt bortskjemt ja
Frk. Vable Skrevet 24. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 24. oktober 2007 hehe, han freser kanskje ikke, men har alltid hatt en litt hul, hes stemme, så han høres av og til litt "besatt" ut... hehe
Gjest Skrevet 24. oktober 2007 #7 Skrevet 24. oktober 2007 Skjønte hva du mente. Men jeg hadde blitt redd alikevel:-) Noen ganger ser babyer litt besatt ut, når det ikke blir som de vil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå