Gjest Skrevet 24. oktober 2007 #1 Skrevet 24. oktober 2007 Jeg er i grunn litt skeptisk til slike dietter, det blir kunstig syns jeg. Men jeg har et håp om at litt rask vektnedgang skal gi meg litt motivasjon til å forandre litt på livsstilen min, få trent litt mer og spist litt sunnere. Men jeg er litt engstelig for hva en slik pulver-kur kan gjøre med kroppen min. Noen som har prøvd? Evt hvilke?
somm@r Skrevet 24. oktober 2007 #2 Skrevet 24. oktober 2007 Jeg prøvde for noen år siden. Ville ha en rask start på vektnedgangen. Gikk ned 6 kilo på to grusomme uker. Hadde da satt ned forbrenningen min så mye at jeg ikke gikk ned mer med sunt kosthold. Fikk en utrolig hunger og etter en mnd var jeg tilbake på start. Kan ikke anbefales av meg i alle fall.
Gjest Skrevet 24. oktober 2007 #3 Skrevet 24. oktober 2007 Akkurat... Det er slik jeg har tenkt at det er også... Spørst om jeg bare må ta meg selv i skinnet og gjøre det på skikkelig vis fra nå av.
Mild, Marcus & Mille Skrevet 24. oktober 2007 #4 Skrevet 24. oktober 2007 Jeg har prøvd - og, nei, anbefaler det absolutt ikke. Prøv i stedet ketolysekuren. Jeg begynte på den den 17. september, holdt på i to uker før jeg ble syk og måtte ta en pause. På de to ukene mistet jeg over 50 cm rundt omkring på kroppen, gikk ned to størrelser og 7 kg. Og jeg spiste så utrolig mye god mat! Sjekk lavkarbo.no, ketolyse.no eller slankedebatten her inne på dinbaby. Jeg begynte igjen i går og det er så deeeilig kur Også er det enklere å holde vekten nede etterpå. For du lærer deg jo hvordan det er sunt å spise. De ukene jeg har vært sjuk har jeg ikke spist spesielt usunt i forhold til kuren, bare ikke vært i ketose. Bare å spørre om det er noe du lurer på
Curry Skrevet 24. oktober 2007 #5 Skrevet 24. oktober 2007 Gode erfaringer den første gangen. Kombinerte ca 2 måltider med NOKA pulver sammen med sunn mat og trening. Holdt den nye vekta lenge. Har prøvd et par ganger senere, men hoppa raskt av, orker ikke pulver.
Diva Muffin Skrevet 24. oktober 2007 #6 Skrevet 24. oktober 2007 Har prøvd Cambridge, og det kommer ikke til å gjenta seg. Jeg koser meg med å lage sunn mat, og elsker å spise den.. Å ikke få spise ordentlig er for meg like ille som å ikke sove.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå