Gå til innhold

Er så lei meg..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vært hos jordmor i dag, fortsatt ingen tegn til modning 4 dager etter termin, har hatt 7 behandlinger med modningsakupunktur... Er så skuffa, føler meg så motløs. Kjenner jeg blir sint når jeg våkner om morgen forsatt like gravid,men hvem er jeg sint på da.. Prøver å glede meg over at for hver dag som går så er jeg faktisk nærmere det første møtet med babyen min..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville bare si at du ikke er alene.Jeg våkner ogsåhver morgen skikkelig skuffet at det ikke ble noe den natten heller. Det er vel dette som er ulempen med å være på overtid.Jeg trodde jeg var foreberedt på å gå på overtid,men det er jeg jo ikke ser jeg nå:dette var skikkelig deprimerende.

 

Vi får krysse fingrene for at vi snart får hilse på babyen vår: Det blir vår tur snart:-)

Skrevet

Det er sikkert ikke lett, men prøv å se det store bildet.

Vær glad for at du i det hele tatt er gravid og hva er vel noen dager fra eller til når man har gått gravid i 9 måneder eller for eksempel prøvd å bli gravid i mange år?

 

Prøv å finne på hyggelige ting å gjøre som ikke har med graviditet å gjøre, puslespill, strikking, lese en bok, gå en liten tur, sette bilder i album, spille dataspill, besøke Bestefar..........

Skrevet

Åja, vi er HELDIGE som er gravide. Tross at dette har vært de tøffeste 9 månedene i mitt liv og jeg ikke vet om jeg noen gang vil prøve å få barn igjen, så er jeg så glad for at nå er det snart over og da har jeg en liten baby!!!! Det er jo helt fantastisk!! Takk, den trengte jeg, må bare tenke litt større. Nå skal jeg gå meg en liten tur til butikken og kjøpe noe digg å spise for mannen er ikke hjemme i kveld!

 

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...