Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2007 #1 Skrevet 24. oktober 2007 Vært hos jordmor i dag, fortsatt ingen tegn til modning 4 dager etter termin, har hatt 7 behandlinger med modningsakupunktur... Er så skuffa, føler meg så motløs. Kjenner jeg blir sint når jeg våkner om morgen forsatt like gravid,men hvem er jeg sint på da.. Prøver å glede meg over at for hver dag som går så er jeg faktisk nærmere det første møtet med babyen min..
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2007 #2 Skrevet 24. oktober 2007 Ville bare si at du ikke er alene.Jeg våkner ogsåhver morgen skikkelig skuffet at det ikke ble noe den natten heller. Det er vel dette som er ulempen med å være på overtid.Jeg trodde jeg var foreberedt på å gå på overtid,men det er jeg jo ikke ser jeg nå:dette var skikkelig deprimerende. Vi får krysse fingrene for at vi snart får hilse på babyen vår: Det blir vår tur snart:-)
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2007 #3 Skrevet 24. oktober 2007 Det er sikkert ikke lett, men prøv å se det store bildet. Vær glad for at du i det hele tatt er gravid og hva er vel noen dager fra eller til når man har gått gravid i 9 måneder eller for eksempel prøvd å bli gravid i mange år? Prøv å finne på hyggelige ting å gjøre som ikke har med graviditet å gjøre, puslespill, strikking, lese en bok, gå en liten tur, sette bilder i album, spille dataspill, besøke Bestefar..........
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2007 #4 Skrevet 24. oktober 2007 Åja, vi er HELDIGE som er gravide. Tross at dette har vært de tøffeste 9 månedene i mitt liv og jeg ikke vet om jeg noen gang vil prøve å få barn igjen, så er jeg så glad for at nå er det snart over og da har jeg en liten baby!!!! Det er jo helt fantastisk!! Takk, den trengte jeg, må bare tenke litt større. Nå skal jeg gå meg en liten tur til butikken og kjøpe noe digg å spise for mannen er ikke hjemme i kveld! HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå