somm@r Skrevet 24. oktober 2007 #1 Skrevet 24. oktober 2007 Lurer litt på denne kuren jeg. Er lei av den sunne varianten og vil ta de siste 10 kiloene med denne. Høres fint ut med egg og kjøtt. Vil ha både gode og dårlige erfaringer.
somm@r Skrevet 24. oktober 2007 Forfatter #2 Skrevet 24. oktober 2007 ingen? Vet det var noen som pratet om denne før.
Stolt mamma Skrevet 24. oktober 2007 #4 Skrevet 24. oktober 2007 Jeg går på ketolysekuren. Begynte 1.aug og har til nå gått ned 8,6kg. Skal tilsammen ned 12 kg så målet nærmer seg Jeg syns dette fungerer kjempefint - er god og mett og har ikke det store suget som jeg hadde før. Savner sjokolade, men har ikke det samme behovet lengre. Anbefaler at du leser på www.ketolyse.no og på www.lavkarbo.no I førsten er det litt uvant og ikke spise ris,pasta, brød og potet, men det blir en vane. Omelett er en slager for min del. I tillegg til at jeg har spist masse av ziggy-lappene (oppskrift finner du på lavkarbo.no) Jeg har kjøpt boken og bruker de vitaminene som anbefales. Kjøpes via ketolyse.no. Jeg er spent på hvordan det går når jeg skal begynne å spise mer karbohydrater.. Håper jeg klarer å holde vekta. Jeg er egentlig fornøyd sånn jeg er nå, men skal ta av noen kg til slik at jeg har noe å gå opp igjen på. Det er vanlig å gå opp noen kg når man fyller opp karbo-lagrene i kroppen.
somm@r Skrevet 24. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 24. oktober 2007 Takk for lang og fint svar! Tror jeg skal gå for denne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå