Gå til innhold

engangsstønad ??foreldrepenger??

Anbefalte innlegg

Skrevet

hører mange som får engangsstønad for å handle inn t babyen før den kommer, kan alle få d ? elle er d kun di som ikke ska ha hver mnd?

fatter ingenting jeg...hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De som får engangsstønad er de som har tjent for lite til å få utbetalt hver måned.... De får utbetalt litt over 30 000 før barnet blir født. De som har tjent mer enn det de siste 10 månedene før fødsel får utbetalt månedlig.

Altså er det ingen fordel å få engangsstønad, for de må da gå ett år uten noen inntekt i permisjon....

Skrevet

Spørs om man er aleine eller ikke, da får en så en klarer seg hver måned attpåtil engangsstønaden.

De som ikke har hatt fast jobb 6 månder i strekk siste 10 måndene har rett på engangsstøanden. Uansett.

Skrevet

Det stemmer ikke..jeg har ikke fast jobb, men har hatt jobb i de seks siste mnd. og har opparbeidet meg foreldrepenger..og får da ikke engangsstønaden.

Skrevet

får ikke engangstønad så lenge du skal ha utbetalt peng i permisjonen...hvis du er alenemamma har du kansje krav på mere,vet ikke jeg..?

Skrevet

engangsstønaden får du om du ikke har tjent nok til å få permisjonspenger(altså månedlig utbetaling...)om du er alenemor får du engangstønaden og så overgangsstønad utbetalt mndelig...man får barnetrygd utbetalt en gang i mnden uansett(970kr,dobbelt om du er alene...)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...