ragna Skrevet 24. oktober 2007 #1 Skrevet 24. oktober 2007 hvorfor måtte jeg absolutt gå inn på en sko-butikk idag? og hvorfor måtte jeg absolutt falle for de dyreste skoene butikken hadde? hvorfor hvorfor hvorfor? men dæven så flott jeg ble!
Gjest Skrevet 24. oktober 2007 #2 Skrevet 24. oktober 2007 Bena dine, ja. Du blir ikke automatisk babe om du kjøper nye sko. Men grattis uansett.
ragna Skrevet 24. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 24. oktober 2007 nei takk og pris. babe står ikke på ønskelisten min. men helt sikkert på din? flott er jeg uansett.
Gjest Skrevet 24. oktober 2007 #5 Skrevet 24. oktober 2007 Trynet blir ikke automatisk pent om man har nye sko. Selvfølelsen blir bedre, kanskje, men that`s it. Nå sier ikke jeg at Hi er stygg, hun kan jo være den hottie`n for alt jeg vet.
KaMa Skrevet 24. oktober 2007 #7 Skrevet 24. oktober 2007 Man kan være flott og babe selv om "trynet" ikke er kommersielt vakkert. Man kan også være langt mer sexy enn en som er klassisk pen, med lekre sko/støvler. Det er en kjent sak at attraktive mennesker er mennesker med god selvfølelse og selvtillit.
Gjest Skrevet 24. oktober 2007 #8 Skrevet 24. oktober 2007 Jaja, sant det. Men ikke alltid. Noen ganger må det myyyyye mer til, enn et par sko.
KaMa Skrevet 24. oktober 2007 #9 Skrevet 24. oktober 2007 ..og det kommer helt an på hvem det er som uttaler seg. Som vanlig er folks oppfatning om hva som er fint og ikke, en høyst individuell affære.
Gjest Skrevet 24. oktober 2007 #10 Skrevet 24. oktober 2007 Selvfølgelig. Og jeg mener at noen ganger trengs det mer enn et par sko. See?
KaMa Skrevet 24. oktober 2007 #11 Skrevet 24. oktober 2007 For en skofetisjist trengs det kansje ikke mer enn et par sko. U see?
Gjest Skrevet 24. oktober 2007 #12 Skrevet 24. oktober 2007 Slutt å ødelegg poengene mine! (Du HAR mer trening enn meg!)
ragna Skrevet 24. oktober 2007 Forfatter #14 Skrevet 24. oktober 2007 hør her snuppa, først av alt; gratulerer med nytt nick - føles det bedre? om du tror at alle deler ditt syn på skjønnhet må du ta deg en grundig sjekk hos en eller annen spesialist. for MEG kan skjønnhet være så mangt, og ikke nødvendigvis bunne i ytre kvaliteter (i ytterst ytterst få tilfeller, som matt damon) det er ytterst få mennesker som kommer unna med kùn ett vakkert ytre, ihvertfall om de skal gjennom mitt nåløye (nå snakker jeg om omgangskrets, ikke kroppslig..) for meg fremstår man som en skjønnhet om man kan skilte med ett vakkert og beriket indre. klisjè? kanskje det. men nå har jeg aldri vært opptatt av hvordan andre ser ut, det er tross alt bare ett omslag, ikke sant? jeg er så sikker på meg selv at jeg ikke føler behov for bekreftelse på verken mitt ytre eller mitt indre for den saksskyld. det må jeg være, jeg skal tross alt oppdra to barn.
Gjest Skrevet 24. oktober 2007 #15 Skrevet 24. oktober 2007 Ok. Takk for den meget gjennomgående forklaringen:-) Og du, selvfølgelig er nicket nytt. Om det føles bra vet jeg ikke, burde det?
ragna Skrevet 24. oktober 2007 Forfatter #16 Skrevet 24. oktober 2007 tja, om nicket ditt er nytt eller ikke er vanskelig for deg å bevise. så om det tror jeg hva jeg vil glad jeg kunne være til hjelp.
Gjest Skrevet 25. oktober 2007 #17 Skrevet 25. oktober 2007 Hvorfor skulle jeg ønske å bevise om nicket er nytt eller ikke? Forsto ikke den jeg, iallefall forstår jeg ikke hvorfor. Slutt å være så nærtaken da, du må ikke glemme at jeg ikke aner hvordan du ser ut, og synes du selv at du er flott, er du sikkert det. -Og det kan vel du bevise, om du vil:)
ragna Skrevet 25. oktober 2007 Forfatter #18 Skrevet 25. oktober 2007 nærtakende? fordi? jeg har for vane å svare når noen snakker til meg. er det en dårlig vane eller? tja, legger ikke ut bilder av meg selv her, føler ikke trang til å bevise noenting som helst har vel ikke nevnt at du MÅ bevise om nicket ditt er nytt eller ikke. men å tro hva jeg vil om den saken er min fulle rett du liker deg her inne ;P
Gjest Skrevet 25. oktober 2007 #19 Skrevet 25. oktober 2007 Tja, liker meg, og liker meg. Litt for lite action for min del, egentlig. Og når man prøver å skape litt, ender det med at fornærmede blir akkurat det, fornærmet. Tror egentlig denne siden er litt oppskrytt, jeg. Ser ikke den store kranglinga her inne, det er jo verre på skravlesiden.
ragna Skrevet 25. oktober 2007 Forfatter #20 Skrevet 25. oktober 2007 har du bidratt til noe selv da? innlegg som kan skape gode debatter? oppskrytt? javel..av hvem? skravlerne? ;D hvorfor har du det så travelt om hvem som blir fornærmet og ikke? det er fritt valg om man vil være her er det ikke? om man blir fornærmet over en krangleside på dib så har man strengt tatt større problemer å ta hånd om enn å bruke tid her inne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå