vårspiren Skrevet 24. oktober 2007 #1 Skrevet 24. oktober 2007 Jeg så noen kule ryggsekker på foreldre og barn messen i vår, men jeg fikk ikke kjøpt. Nå vil jeg få tak i noen til julegaver, men navnet/merket har gått helt i glemmeboka. Noen her som kan hjelpe meg? Tror det var på en stand til Fru lyng eller babyshop jeg så det, men er ikke sikker. Ryggsekkene er ment for små barn. Det var bl.a. marihøneryggsekk, og froske-ryggsekk. Hodet på dyret var på en måte hetten på sekken. Og denne hetten kunne trekkes over hode som en lue. Dermed ble sekken en slags kostyme. Og ikke nok med det, det fulgte med et leiebånd, slik at foreldrene kan holde barna med en stropp som går via sekken. Noen som har sett disse og vet hva de heter?
vårspiren Skrevet 24. oktober 2007 Forfatter #2 Skrevet 24. oktober 2007 Ingen som vet hvilken jeg er på utkikk etter?
Den lille prinsesse Skrevet 24. oktober 2007 #3 Skrevet 24. oktober 2007 Vi har en med marihøne, helt genial da jenta her begynte å gå! Husker ikke merket, men det er bare Fru Lyng som har dem!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå