Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, er det noen som skal føde på tønsberg sykehus rundt den 23 november?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei :) jeg skal føde der den 3. januar :) Lykke til da... ikke lenge igjen :)

Skrevet

har termin 11 november og skal føde i tbg

Skrevet

Og jeg 2. nov. ikke akkurat samme tiden, men en vet jo aldri om det blir 14 dager etter så...

Skrevet

Okey, da kanskje noen av oss er der samtidig da:)

Skrevet

jeg regner med at jeg skal ha planlagt ks i uke 47 som er 19-23 nov

får svar i morra hvilken dag det blir :))

Skrevet

Termin 7 november. Tønsberg sykehus

Skrevet

hmmm.....

Alle dere som skal føde på SiV.... Hvorfor har jeg ikke sett dere på bim-treff da?? :D hehe.. Dere må jo komme!! Det er kjempekoselig, men generelt litt dårlig oppmøte:o)

Følg med på BIM-treff siden davel, så kanskje vi sees:o) (hvis ikke noen av dere har vært med alt da.. hehe)

Skrevet

Jeg skal og på tønsberg :) Termin den 7, :)

Skrevet

Hvor er det BIM treff i Tønsberg, og når? Trodde ikke vi hadde sånn ordning her nede jeg:)

Skrevet

Vi pleier å arrangere det annenhver uke. Forrige onsdag tok vi det hjemme hos ei fordi mannen hennes var bortreist, og hun har en sønn på 2,5 hun ikke kunne reise fra:o)

Vi valgte å ta det hjemme hos henne fordi hun og jeg er de eneste som kommer hver eneste gang;o) hehe...

Tenkte å ha et nytt til uka igjen. har pleid å ha det annenhver onsdag klokka 19:00, men har hatt det på en og annen torsdag også. Tenkte å sette opp treff på Esmeralda neste gang (Havariet har spiseplikt inne, og vi har derfor måttet sitte ute hvis vi har vært der = iskaldt *brrr*).

Kjempekos hvis flere også kommer!!! Vi pleier å være rundt 4 stk, men har vært både 7 og 8 på treff innimellom:o)

Gå inn på BIM-treff i menyen på venstre side, og finn Vestfold;o)

Hvis det er vanskelig å finne ligger linken her:

http://www.barnimagen.com/forum/messagelist/4840

Følg med her inne, så blir det satt opp nytt treff snart.

Skrevet

Okey:) Daskaljeg følge med:) Hehe, bare jeg ikke føder først! Hehe Jeg er i uke 37!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...