Gå til innhold

Hvilken MME vil dere anbefale?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken mener dere er best for babyen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Småen fikk vondt i magen av NAN, så vi prøvde Småfolk sin. Siden de skal slutte å produsere har vi gått over til Hipp2 i går. Virker som han liker den og.

Du må nesten prøve deg fram hva din liker. Har du noen venniner som gir mme? Kanskje du kan få pulver til 2 flasker av ei for å prøve ut før du kjøper en hel pakke...

Skrevet

Nan sin vil jeg anbefale.

men det er viktig å ha litt malt i hver gang for at barnet ikke skal få vond mage.

Skrevet

Jeg anbefaler Collett.. Jenta mi ble hard i magen av Nan selv med malt. Har ikke hatt noen problemer med magen etter vi begynte med Collett.

Skrevet

Anbefaler hipp 1. Jenta vår har aldri hatt vondt i magen eller gulpa no særlig av den. Hipp 2 er bare tilleggsnæring til hipp 1.

Skrevet

jeg har bare gitt nan til gutten min..å aldri hatt problem me mage eller no. Så jeg anbefaler Nan1 opp til 4 mnd. og Nan2 fra 4 mnd. og oppover:-)

Gjest Mayflower
Skrevet

Hæ? tilleggsnæring? hva mener du nå Heli 79?

Skrevet

Her bruker vi Collett og er veldig fornøyd. Han får 100 ml i tillegg bare på kveldstid.

Skrevet

Ser det er nevnt her før, men hipp 2 er IKKE tilstreklig som et måltid. OG hos Hipp virker ikke systemet med 1 og 2 som hos nan.

Hos hipp skal du bruke hipp1 hele tiden, men kan gi hipp 2 i tillegg til hipp1. Aner ikke hvorfor man trenger en i tillegg til hipp1, det ahr jeg ikke satt meg inn i.

Selv gir jeg nå NAN. Var den som passet best til småen etter å ha eliminert bort alle de andre;)

Skrevet

Hipp 2 skal brukes som tilleggsnæring til hipp 1. Tror det er for å gi ekstra næring for de som trenger det og ikke spiser grøt osv. At de er for små da tror jeg. Mener å huske at det var noe slikt ja.

Hipp 1 skal brukes hele tiden. Det står på pakken. Morsmelkerstatning. På hipp2 så står det tilleggsnæring eller no..

Bare bytt tilbake det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...