Gå til innhold

Ang. billi-test.dk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså jeg har bestilt et sett med 5 Graviditets- & 21 eggløsningstester som er på salg nå og de koster 148 danske kr, pluss 22 ddk for porto. Det står totalt 170 danske kr og det tilsvarer 175,53 norske kr. og nå ser jeg på min konto at jeg har betalt 350 norske kr, er det riktig? Også ser jeg at jeg har brtalt det samme for 2 mnd siden, det kan ida ikke stemme. Jeg har alltid trodd de kosta meg mindre enn 200 kr?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg betalte 180 kr for en slik pakke den 24 september....

Dette var rart!

Skrevet

tror du må betale fortollingsmoms eller hv det nå er hvis du handler for over 150 eller 200 kr...hvis jeg ikke husker helt feil...

Skrevet

jeg fikk testene derfra i dag (bestilte på mandag) og skjekket på nettbanken min nå. Har betalt 168 kr, som forventet. Så det hørtes merkelig ut at du har blitt trukket så mye...

Skrevet

jeg bestiller fra www.billige-tester.no

samme siden, men norske kroner med en gang - synes det er enklere

slipper å regne om

Skrevet

nei det var ikke billi-test.dk alikevel som trakk de 350 kr. det er bare jeg som trodde det siden jeg ikke husker å ha bestilt noe annet på nett i denne mnd og forrige. billi-test.dk trakk pengene sine idag og det var på 180 kr. har ringt banken og de ba meg komme og fylle ut et skjema for at de skal undersøke hvem de 350 kr. gikk til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...