Gjest Skrevet 24. oktober 2007 #1 Skrevet 24. oktober 2007 sjekk ut: http://mamma-mia.no/ProdImages/1153_1.jpg men har lite erfaring med å sy...noen snille sy-mennesker her inne som kan gi meg tips ang størelse, materialer osv..??
**synne** Skrevet 25. oktober 2007 #2 Skrevet 25. oktober 2007 på sykroken.no fins det oppskrift på denne
*idyll* Skrevet 28. oktober 2007 #4 Skrevet 28. oktober 2007 Meldte meg inn på sykroken jeg.... Hvor finner jeg den? Vil sy sånn jeg også. Kjempefin.
Linaria Skrevet 29. oktober 2007 #5 Skrevet 29. oktober 2007 Kult... vil også gjerne sy vugge. Synes de virker unødvendig dyre å kjøpe, og siden jeg er litt nevenyttig (om jeg så skal si det selv *lol*) er det greit å lage en. Takk for lenken til sysiden. Kan forøvrig nevne craftster.org De har så vidt jeg vet ikke oppskrift til denne vuggen, men det er mange andre oppskrifter og tutorials der, og dessuten er det et fantastisk sted å hente inspirasjon fra. Uansett hvilken hobby man har i grunnen. Det er egne diskusjonsforum der om alt fra strikking til hobbyleire og såpelaging...
HelenFlores Skrevet 4. november 2007 #6 Skrevet 4. november 2007 Meldte meg inn på den sysiden jeg, men finner ikke oppskriften på vuggen!! Hjelp!! Har så lyst til å sy jeg også
mamma4meg Skrevet 13. november 2007 #7 Skrevet 13. november 2007 Hei! Nå får jeg ikke opp bildet engang, men jeg har sett det før! Finner ikke oppskriften på sykroken! Er det noen som har denne? Jeg har kjempelyst på oppskriften, for denne gangen skal jeg lage vugge selv! Er det noen som har prøvd seg eller? Smil fra
mayaya Skrevet 15. november 2007 #8 Skrevet 15. november 2007 Si ifra hvordan det går da, når dere har sydd den, så kanskje flere her inne vil ha :-p
mamma4meg Skrevet 15. november 2007 #9 Skrevet 15. november 2007 Har noen oppskriften, så send en til meg da vær så snill, har kjøpt stoff og for i fleese som jeg har tenkt å bruke, men kommer ikke lenger uten hjelp, enten til link som har beskrivelse, ellers er jeg å nå her: [email protected] Smil fra
**synne** Skrevet 19. november 2007 #10 Skrevet 19. november 2007 æsj.. finner den ikke jeg heller nå, men det går jo an å spørre på syskravla etter oppskriften... Signer gjerne i mammo sin vervetråd -hvis dere ble vervet av meg, da! Mvh, mammo
**synne** Skrevet 19. november 2007 #11 Skrevet 19. november 2007 BEKLAGER!!! Det var på tettintil jeg har sett fremgangsmåten... Ulla som har laga... -Håper dere finner ut av det nå! *rødme* Finner ikke linken nå i farten..
**synne** Skrevet 19. november 2007 #12 Skrevet 19. november 2007 Fikk hjelp av noen kjekke damer så her finner dere link til vuggen: http://www.sykroken.net/forum_vbull/forum/showthread.php?t=3901
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå