Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2007 #1 Skrevet 24. oktober 2007 Er det ingen mulighet for å snakke med de i husbanken på tlf. ang. bostøtte? Eller går alt via papirer, eller på nettet? Jeg har ikke skriver, så får ikke skrivd ut noe søknadsskjema.. Hvor kan jeg ellers få tak i dette? Å i januar så går inntekten min ned en god del.. Regner med at jeg ikke får støtte før det. Men går de etter siste års ligning, eller skriver man selv opp hva man har i inntekter? Og hvis man f. eks. går opp noe i lønn, så skal man søke på nytt, uansett hvor mye man går opp? Har vel ca. 200 000 kr. nå, men går ned til 120 000 i januar..
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2007 #2 Skrevet 24. oktober 2007 Du kan søke elektronisk på altinn.no på nettet... Eller du kan få søknadskjema på kommunen... Jeg søkte og leverte inn hva jeg har i inntekt nå i dag,likevell har de gått etter ligningen for 2006..fikk selvfølgelig avslag..irriterende!!! Har jo mye lavere inntekt nå,enn i 2006.. Noen andre som har opplevd dette,og anket?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå