Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2007 #1 Skrevet 24. oktober 2007 Jeg er nå i uke 24 og kjenner ikke mye spark , bare små dunk innimellom .. noen andre som har det på samme måten ?? Jeg hadde ikke morkaken foran på UL , men kan den flytte på seg ?? Vet jeg kan kjenne mindre når babyen snur seg og gjerne spenner mot ryggen ... hvor ofte snur de seg ... ?? litt bekymret når jeg hører og leser om alle som kjenner kraftige spark hele tiden ..
klumpen og gullet Skrevet 24. oktober 2007 #2 Skrevet 24. oktober 2007 Jeg tror dette er veldig individuelt. Husk at endel spark kan være rettet "feil vei" så vi ikke kjenner de. Jeg kjenner ikke ofte kraftige spark, men dulting og av og til også bobler fortsatt. Noen babyer er roligere i magen enn andre. =) Jeg er i uke 25 for øvrig.
Gjest Lenchen med jente i magen Skrevet 24. oktober 2007 #3 Skrevet 24. oktober 2007 Jeg er 24+5 og kjenner bevegelsene ganske godt noen dager, mens andre dager er det roligere. Jeg merker at det blir tragere om plassen der inne, så nå kjenner jeg mer at hun vrir seg der inne, og det er ikke like kraftig som spark. Men det er ikke fullt liv hele dagen altså. Kan gå gjennom hele jobbdagen uten at jeg kjenner noe. Hun kvikner til mest om kvelden/natta. Og hun dytter oss vekk hvis vi trykker på magen, hehe
Labambie Skrevet 24. oktober 2007 #4 Skrevet 24. oktober 2007 Jeg må signere Lenchen her. Akkurat sånn jeg har det. Noen ganger er det helt rolig,noen ganger bar bobler det nederst i magen,og noen ganger så er det sånn at hele magen rister. Alt er like normalt. Jeg er 25+1,og har noen ganger følelsen av at jeg har en tjukk ål i magen. Kjenner baby sklir fra side til side...
Smil74 Skrevet 24. oktober 2007 #5 Skrevet 24. oktober 2007 Jeg er i uke 24+3 og hadde forrige uke flere dager hvor jeg kjente lite eller ikke noe. Har begynt å kjenne mer igjen nå. Var på ordinær kontroll i går og fikk beskjed om at nurket hadde god plass til å snu seg enda. Merker nå at sparkene/bevegelsene er lengre ned. Har vel funnet en god stilling da:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå