Gå til innhold

hjemmeside..

lille nina*Mamma til tre+spire

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvorfor i all verden skal det være så vanskelig å lage sin egen hjemmeside? det som er lett for alle andre er vist utrolig vanskelig for meg:( pc er vist ikke min greie,hehehehe..nei gi meg en spade,den vet jeg hvordan skal brukes:) hehehe.. vurdere å betale noen for å lage meg en hjemmeside,men det er vell så dyrt at det koster skjorten å halve buksa....huff...noe må man jo klage på..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det finnes mange måter å lage hjemmeside på.

Selv har jeg drevet på i mange år. Lærte meg html programmering for over 10 år siden.

I dag bruker jeg mest program. har noe som heter front page, og det er enkelt. Kan du og bruke word så klarer du å bruke den.

(jeg kombinerer bruk av html, front page og et mer avansert program som heter dreamweaver)

Lager du hjemmesiden din slik må du ha en plass å legge den inn. Man kan kjøpe et eget domene, men det er kanskje en vanskelig start. De aller fleste som leverer internett så følger det også med plass til å legge ut hjemmeside. Vet ihvertfall at Telenor har det med sitt adsl ab.

Der kan du velge om du vil lage hjemmesiden selv eller bruke en hjemmesidegenerator.

Men som mange andre her inne kan du også lage hjemmesiden din hos en gratis leverandør. f.eks pizco.

Den har jeg ikke prøvd selv, men siden det har tatt slik av regner jeg med at det er temmelig enkelt.

Skal du ha proffe til å lage den koster det nok litt ja. Men har du noen flinke venner kan de jo kanskje hjelpe deg igang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...