Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2007 #1 Skrevet 24. oktober 2007 Har fått så ille hjerteklaff om dagen, av ingenting. Er det noe man får beskjed om av lege/jordmor at man bør ta hensyn til eller er det ikke noe og bry seg med. Ganske ubehagelig da!!!!!!!! Også: (detaljert) min avføring er så svart, og jeg promper hele tiden he he. Husker at noen nevnte hva grunnen til svart avføring var igjen men husker ikke............var det ikke mangel på noe eller for mye av noe? Noen som vet? Takker for alt av svar.................!
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2007 #2 Skrevet 24. oktober 2007 ring legen din du...Så slipper du å bekymre deg, en kan få hjerteklapp av mindre ;-) Svart avføring hadde jeg også nevnt, det kan komme av blod i avføringen, men dersom du går på jernpreparater er det edet som er grunnen!
Labambie Skrevet 24. oktober 2007 #3 Skrevet 24. oktober 2007 Det at hjertet slår hardt og dunker ekstra til tider er visst helt normalt det.. Kommer av at kroppen din øker blodmengden med 50% i svangerskapet,så det blir litt tyngre.. Sa min jordmor da.. Det med avføring kan jo komme av diverse grunner.. Tar du jerntilskudd? Da kan avføringen bli misfarget. Eller om du har spist noe. Er jo klart en konsekvens av noe du har spist da... Helt ufarlig!
Erisa* Skrevet 24. oktober 2007 #4 Skrevet 24. oktober 2007 Hvis du IKKE har tatt jerntilskudd eller annet kosttilskudd med jern, kan svart avføring være et tegn på at noe er galt. Da bør du kontakte lege. Men hvis du har tatt jerntabletter, er det helt naturlig.
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2007 #5 Skrevet 24. oktober 2007 Jeg fikk sort avføring etter at jeg startet med jerntilskudd.
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2007 #6 Skrevet 24. oktober 2007 Takk for svar dere............... Jeg har gått på jerntilskudd, men hadde svart avføring før jeg begynte på det. Har forresten sluttet med jerntilskudd pr dags dato...... Høre med legen min, skal dit neste uke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå