Gå til innhold

Huff og huff, hvor blir tiden av?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg forstår ingenting jeg,dagene går i et her,er så mye som skal ordnes og så har jeg en syk samboer da og det hjelper jo heller ikke på.

I dag er det to månder igjen til jul og jeg har et hav av ting jeg må få gjort før det. Jeg skal lage scrapbok til min mor av gullguttens første leveår og bare det kommer til å ta masse kvelder,så skal jeg male julekort,jeg skal bake,vaske og pynte til jul og jeg må hjelpe min mor og få handlet julegaver og oppi alt dette,så må jeg gjorde gjøre de vanlige gjøremål og så håper jeg at jeg skal bli gravid i tilegg.

Vel,vel jeg kommer nok i havn,men nå ser det mye ut.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eh - får lyst til å gi et lite råd - kanskje senke ambisjonsnivået litt:-) Kanskje kjøpe julekort i stedetfor å male, og vente med scrapboken til sambo er frisk og kan hjelpe til? Også er det inmari mye gode kaker å få kjøpt... Lykke til!

Skrevet

Jo,det er jo sant det,men nå har jeg lyst tli å lage scrapbok og jeg har satt meg i hode at jeg skal male julekort og så er det mye bedre med hjemelagede julekaker,skal jo ha julen hjemme i år og da må jeg jo ha litt å bite i,men,men det går jo sikkert greit,ser bare så utrolig mye ut nå,men jeg skal greie det.

Skrevet

Signerer Strikkballen:-)

Må ikke få for liten tid til å lage en liten en da;-))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...