Gå til innhold

Noen med termin i nov?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har termin 11.11... bare 18 dager igjen.. deilig..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har termin 10, og formen er overaskende bra! holder nok ut et par uker til, tror jeg! går på modningsakupunktur, også, så her er det i full gang med modning, ja!! nå mangler det bare å psykisk forberede seg! føler meg absolutt ikke klar!! ;)

Skrevet

23.11 UL termin, men min egen termin er 11.11 jeg VIL føde den 11.11! hehe

Skrevet

Jeg har den 2.november om 9 dager =)

Skrevet

ja 15nov

Skrevet

har termin 7 november =) 2 uker igjen, men frykter overtid siden eg har NULL smerter

Skrevet

keisersnitt 16nov :D 23 dager =)

Skrevet

Har termin 23.11, men vondt i hele magen for tiden... Skal heldigvis til legen/jordmor nå om 1 time! :P

Skrevet

13 november.... men håper noe skjer før, er så lei.

Skrevet

termin 3,nov - 10 dager igjen:)

Skrevet

jeg har oxo i november=)

Skrevet

Ultralydtermin 16.11.2007. Menstermin 11.11. Skal føde på St.Olav

Skrevet

Har hatt en del kynnere i flere uker og de blir jo ikke akk svakere etter flere barn du har fått.. hehe... men skal bli godt å bli ferdig.. gutta mine venter no veldig på lille søstera si nå... har begynt å trykke nedover i rygg og mage.. vesla ligger med hodet langt nede i bekkenet.. så hun er snart klar til å komme...

Lykke til alle sammen med nedkomsten...

Skrevet

Ultralyd termin 11.11, mens termin 7.11... Men sitter her med rier (stort mellomrom enda da), og har gjort det siden i går så kanskje noe er i gang?? **HÅPE HÅPE** =P

Skrevet

vi har termin den 7 november! 2 uker igjen i dag;)

Skrevet

Termin 27 november :-) 34 dager igjen og kun 7 arbeidsdager igjen :-)

Skrevet

Vi har termin 3 nov. Bare 10 dager igjen nå:)

Skrevet

ULtermin 19.11, men menstermin 14...

Veldi spent!:)

Lykke til alle sammen, om noe skulle skje i nærmeste fremtid;)

Skrevet

Oxo termin 11 november og 18 dager igjenn!

Var på modningsakkupunktur for første gang i dag, livmortappen var ca 3 cm så trenger modning...

Skrevet

har termin 17 nov, men blir mst sannsynlig keisersnitt litt før, da jordmor mener babyen ligger både opp ned og att-fram...får vite det i morra. :-)

Skrevet

jepp 6 nov...men har ingen tein til noe enda...kan vel ta ti ja :)

Skrevet

Termin 25 nov - 32 dager igjen.. Men håper og tror hu kommer før tia! MASSE modning her i gården iallefall!

Skrevet

Jeg har termin den 5 November og har gått med rier i 3 dager snart nå.. håper på at det skjer noe snart.. har fra 4 - 8 min mellomrom, så kanskje blir det fødsel snart..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...