Tøysetipp Skrevet 24. oktober 2007 #1 Skrevet 24. oktober 2007 Kortet mitt ble slukt i en av nordeas minibanker på lørdag! Jeg ringte umiddelbart til kundeservice og fikk et 'beklager - ingen ting feil med kortet, du vil få det tilsendt i posten'. Jeg skal reise nå førstkommende fredag og reiser elektronisk, dvs bruker minibankkortet. To dager til avvreise! Jeg kontaktet nordea i dag igjen for å høre om kortet hadde kommet på plass, slik at jeg kunne hente det. For en lusen service har jeg ikke vært borti. Automaten var nok ikke fyllt opp med kort, men når de var det- ville secrutias levere de inn til banken. Dersom det var virkelig krise kunne jeg betale for å få fortgang i saken. Da tror jeg mannen bak luret hørte noen gloser han må slå opp betydningen av etterpå ! Skal jeg betale for å få tilbake kortet mitt? Som i utgangspunktet var en teknisk svikt fra nordea sin side? Ypperlig service. De står virkelig på - det skal de ha!
*Rutletutt* Skrevet 24. oktober 2007 #2 Skrevet 24. oktober 2007 Å herlighet! At det går an - ja det var virkelig "service" det...
Diva Muffin Skrevet 24. oktober 2007 #3 Skrevet 24. oktober 2007 Haha! Akkurat hva man kunne forvente seg! Kortet mitt har blitt slukt en eneste gang, og det var i Sparebank1 for 7-8 år siden. Da fikk jeg det tilsendt etter få dager uten å ha gitt lyd fra meg.
Gjest Skrevet 24. oktober 2007 #4 Skrevet 24. oktober 2007 nordea i et nøtteskall...... GLA vi har bytta bank!!!!!!!!!!!!!!!!
Meg + 2 prinsesser Skrevet 24. oktober 2007 #5 Skrevet 24. oktober 2007 Herrejemini, er det mulig da? Du får dra til banken og gi dem et realt tupp! Her holder jeg meg til bondebanken, hihi;) Men! Så lurer en nysgjerrig borger på, skal Tøysetippen ut i den store verden? :-O
Mamma'n til gutta boys™ Skrevet 24. oktober 2007 #6 Skrevet 24. oktober 2007 er ikke overrasket i det hele tatt!!! Nordea har en elendig service! Vi har nettopp bytta bank, og angrer ikke ett sekund!
Tøysetipp Skrevet 24. oktober 2007 Forfatter #7 Skrevet 24. oktober 2007 Det er ikke det eneste jeg er misfornøyd med når det gjelder service fra nordea, men det er en annen historie. Har hørt fra flere hold at de er misfornøyde med servicen de yter (eller i rette fall ikke yter).. Halden - Nå var det på tide å utforske verden litt følte jeg. Kan ikke sitte her siderumpet og treig vet du ! Neeida, skal besøke kjæresten og i bryllup til svigerfamilien. Flyr et par ganger i måneden så man er da riktig så bereist skal du vite;-)
Meg + 2 prinsesser Skrevet 24. oktober 2007 #8 Skrevet 24. oktober 2007 Hehe, nei du sier noe! Siderumpaet og treig, hihihi Hvor bor den heldige kjærsten hen da? Hm.. Jeg vil også bli bereist. Duger kanskje ikke med svine og Nordbysenteret for å bli det? :/
Tøysetipp Skrevet 24. oktober 2007 Forfatter #9 Skrevet 24. oktober 2007 Er du så mye og handler grensevarer du? Joda du er så bereist så ;-) Svinesund teller ( ihvertfall etter min beregning) Hun bor i Nord-Norge (troms)..Maaange mil unna gitt !!
Meg + 2 prinsesser Skrevet 24. oktober 2007 #10 Skrevet 24. oktober 2007 Er vel egentlig ikke så mye der:P Og er jeg der, er det klesshopping jeg bedriver, dårlig med matvarer vaffal, hihi. Herreminjemini! Det var ikke måte på heller da, Troms.. Godt det finnes fly da ihvertfall. Ha en kjempe fin tur! Og håper det ordner seg med kortet ditt:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå