Gjest Skrevet 24. oktober 2007 #1 Skrevet 24. oktober 2007 Jeg er så ufattelig heldig. Har en frisk og helt herlig sønn på 3 år som snart skal bli storebror. Han er velskapt og har en fantastisk personlighet. Føler meg så heldig. Jeg tenker på han når jeg er på jobb, gleder meg til å hente han i bhg hver dag. For han blir så glad når jeg kommer. Han står ved porten og roper til alle: der er mammaen min med et herlig smil og en smittende latter!! Han er langt fra perfekt. Han har sine dager med stahet og gråting, men han vet jammen hva han vil, men heller at han har en sterk personlighet enn at han henger i benet mitt hele dagen lang. Jeg er så stolt av han, tenk snart er jeg mamma til to slike nydelige barn...Livet er herlig. Dere som venter deres første, GLED DERE!! Å være mamma er det beste i livet
LandsyLovepump Skrevet 24. oktober 2007 #2 Skrevet 24. oktober 2007 NåH, må være gått å høre gutten si d når du kommer da <3 Jeg gleder meg noe sinnsykt til å bli mamma. men har mine tanker da, klarer jeg dette? blir jeg en god mor? osv. men regner me at alt går så bra at
Gjest Skrevet 24. oktober 2007 #3 Skrevet 24. oktober 2007 det er herlig..nesten så jeg begynner å sutre..haha )
håper på fulltreff Skrevet 24. oktober 2007 #4 Skrevet 24. oktober 2007 Signerer denne! Føler meg ufattelig heldig som har en så fantastisk sønn på 19 mnd. Å være mamma er helt... helt... jeg har ikke ord.
Adriansmor med tulla Skrevet 24. oktober 2007 #5 Skrevet 24. oktober 2007 Klart vi er heldige ..selv med lite søvn og bekkenløsning pluss pluss alle plagene--- men vi får bære fram egne nydelige barn ikke alle som er like heldige nei........
Gjest Skrevet 24. oktober 2007 #6 Skrevet 24. oktober 2007 Tenkte å lage en litt koselig tråd her for det er så mange ikke hyggelige. Ja jeg føler meg heldig som har muligheten til å være gravid, ikke alle som kan det..Det er slit med barn, men aldri i verden om jg kunne tenkt meg noe annet
Venter på 3_de spire Skrevet 24. oktober 2007 #7 Skrevet 24. oktober 2007 Enig med dere!! Å kunne sitte med to skjønne barn på fanget å se barne-tv, å kunne hente dem i barnehagen og at de er glade for at du kommer. At de har lyst til å hjelpe til med det du driver med. En herlig følelse å få lov til være mamma!!
vicky1984- FØDEKLAR :D Skrevet 24. oktober 2007 #8 Skrevet 24. oktober 2007 kunne ikke vært heldig selv har ei fantastisk tulle på 2.5 år som jeg virkelig forguder... hun var langt i fra planlagt, men når jeg fant det ut forandret hele livet mitt seg jeg levde et turbulent liv med mye fy fy og bare noen dager etter jeg fant ut at jeg var gravid flyttet jeg nærmere mamma (bodde 1 time unna før). hun er min øyesten og nå skal hun bli storesøster til en som er planlagt og måtte vente på i 13pp hun har også sine dager, men et liv uten henne ville vært meningsløst... føler meg beæret at hun ville komme til akkurat meg
Mamma'n til Thias Skrevet 24. oktober 2007 #10 Skrevet 24. oktober 2007 Jeg føler meg også utrolig lykkelig og heldig. Min fantastiske lille gutt betyr alt for meg. Helt utrolig at en slik liten bylt kan være verdens sentrum.
Gjest Skrevet 24. oktober 2007 #11 Skrevet 24. oktober 2007 Denne signerer jeg også)) Viktig å vise at man setter pris på ting og ikke tar alt for gitt her i værden.. Vi har også værdens hærligste gutt som fyller 3 år i helgen faktisk:o)) Han bruker også å stå ved porten i barnehagen om de er ute å rope på oss når vi kommer, det er sååå koz:o))) Snart får vi ei lita tulle også så det skal bli så spennende og hyggelig!! Vi har det vi trenger og klarer oss veldig fint ellers i hverdagen også, mat på bordet og tak over hodet så livet er hææærlig:o)) Friiske er vi så heldige å få være også!! Ha en suuuper dag alle hyggelige mennesker:o)
Klar for en liten en =) Skrevet 24. oktober 2007 #13 Skrevet 24. oktober 2007 dere er utrolig heldige og jeg er utrolig misunnelig på dere alle sammen..
Minnie Mom Skrevet 24. oktober 2007 #14 Skrevet 24. oktober 2007 Jeg føler meg veldig heldig, har en gutt på 2 år som har en herlig personlighet.. ) Venter nå nummer to. Begge har kommet lett til oss, nummer en var ikke planlagt (men veldig velkommen) og nummer to satt på første forsøk. Har to nære venninnger som sliter med å få barn, og jeg føler meg veldig heldig! )
Gjest mphs Skrevet 24. oktober 2007 #15 Skrevet 24. oktober 2007 Ja jeg tenker nesten hver dag på hvor heldig jeg er som har en flott ektemann, en like flott jente på 2 år og enda en jente i maven som kommer i eller etter påske. Jeg får en veldig lykkefølelse når jeg tenker på de og hvor bra livet vårt er:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå