babyprincess Skrevet 24. oktober 2007 #1 Skrevet 24. oktober 2007 Jeg har lyst på et abn som er billig el gratis med tanke på sms (sender masse meld...) I tillegg at jeg vil kunne snakke gratis med i hvertfall sambo og mamma. (de bytter til samme abn) Fins det en løsning hvor jeg kan velge 5 stk eller noe jeg vil snakke gratis med å sambo det samme? Da kan feks han ha sin familie og jeg min? Og mamma kan ha meg og mine søsken og pappa? Gu jeg er dårlig til lå forklare...huff, hehe...
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2007 #2 Skrevet 24. oktober 2007 hehe...gi meg navnet på dette abonnementet nårdu finner det ut! :-)
Miss RM Skrevet 24. oktober 2007 #3 Skrevet 24. oktober 2007 Er IKKE ekspert på dette, men sjekk Tele2 kompis.. Alle som har det skal visst ringe og sende sms gratis til hverandre.. Tror jeg :-)
babyprincess Skrevet 24. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 24. oktober 2007 hehe, ikke sant :-) Lov å håpe;-)
babyprincess Skrevet 24. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 24. oktober 2007 takk for svar, skal sjekke det på nett:-)
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2007 #6 Skrevet 24. oktober 2007 Ring til telenor (nr: 09000) og be om frifamilie.Da kan du sette opp 5 stykker + en hustelefon som du ringer gratis til (og som ringer gratis til deg) Alt av sms og mms er også gratis til disse 5.. Det er visst best i test av slike type abonnement Jeg fikk dette og har spart sinnsykt mye de siste månedene.
2 TætteRættÅSlætt<3 FøDt Skrevet 24. oktober 2007 #7 Skrevet 24. oktober 2007 har chess jeg, å betaler 40kr i månen,(friends) å da ringer jeg ,sms å msm gratis
Moyra Skrevet 24. oktober 2007 #8 Skrevet 24. oktober 2007 Vi har telenor fri familie.. Da har sambo abbnonement og jeg og mamma har telenor ring kontant.. vi 3 ringer og sender gratis sms og mms til hverandre. Du kan ha opptil 5 personer med på dette, og det holder bare med at en har abbonement.. Var det dette du tenkte på?
MissiM Skrevet 24. oktober 2007 #9 Skrevet 24. oktober 2007 jepp, jeg har abonnement hos Talkmore www.talkmore.no (veldig enkelt og billig ) Der fyller du på på nettet, og om du registrerer deg som BLINK-bruker, ringer du gratis til alle dine venner som også er talkmore-blink-kunder.... jeg er ikke aktiv på Blink, men jeg har nå registrert meg med ett-eller-annet nick der så vi kan ringe gratis til hverandre Dette er virkelig å anbefale Du får også penger for hver kunde du verver. Jeg vervet min svigersøster i sommer og fikk da fyllt på 400 kr. Jeg har ennå ikke brukt de opp Nettopp fordi jeg ringer gratis til mine nærmeste..... Si gjerne fra om du vil bli vervet, for det gjør jeg gjerne :)
Anele&Solstråla Skrevet 24. oktober 2007 #10 Skrevet 24. oktober 2007 Hva med netcom smart talk...da ringer du for 0,54 øre min. ingen mnd. avgift eller bindingstid Og om du da bestiller friends, betaler du 29kr mnd . og ringer gratis til alle som har netcom. Det har jeg, og siden nestn alle mine nærmeste har netcom så har jeg halvert mobil regninga. Har i tillegg sms mania, der jeg betaler 200kr for 2000 sms i mnd.
Topp 10. Skrevet 24. oktober 2007 #11 Skrevet 24. oktober 2007 Pluss at man kan ha trådløs familie også!!! Jeg har dette abo og er kjempe fornøyd!! Smart-talk som abo og itillegg har jeg friends til 29 kr mnd og trådløs familie. Så jeg ringer gratiis til alle netcom kunder og gratis sms og mms til samboer som er med i familien!!
Athina' Skrevet 24. oktober 2007 #12 Skrevet 24. oktober 2007 Sjekk telepriser.no der finner du det absolutt billigste abn og operatør. Telenor er visst det dyreste man kan ha. Og jeg tror faktisk det er One Call som er billigst, ikke noe faste avg, og billige priser. Jeg skal i allefall ha det når jeg må levere fra meg jobb telefonen når jeg går ut i permisjon. Så sjekk det ut :-)
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2007 #13 Skrevet 24. oktober 2007 chess er bra jeg og sambo og foreldrene mine har chess og en avtale som heter "friends" da ringer og melder vi gratis til hverandre. +mms alle som har chess og friends ringer vi gratis til, slipper å plukke ut noen.. dette har nesten halvert mine regninger iallefall!
Lykkelig mamma til lille Leon Skrevet 24. oktober 2007 #15 Skrevet 24. oktober 2007 Jepp , har djuice og fri familie, har et abonnement med gratis sms og mms, 299kr i mnd og 5 fri familie Dvs telenor, storfornøyd---
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå