Bea- Skrevet 24. oktober 2007 #1 Skrevet 24. oktober 2007 Sorri språket altså.. men blir så utrolig lei meg av.. mamma snakker så mye dritt om meg til alle andre.. fatter det ikke.. i går satt hun og sa til mora til bestevennina mi at pappaen til jenta mi bare var blitt sammen med meg bare for å lure foreldreretten fra meg, å at jeg er så domt og teit som ikke ser det.. Hallo liksom?? Hvem sier sånnt.I dag kaldte hun meg trygdesvinddler fordi faren til jenta mi sov over for andre gang.. Vi prøver og få forholde til og fungere skal til rådgivning osv før vi eventuelt flytter sammen.. Men når hun er inni bilde er det jo fader meg umulig!! Fatter det ikke.. Jeg bor i leiligheten under huse deres å har så utrolig lyst å komma meg vekk!!! men er bare student å leie markede er passe sprengt her.. Hvet ikke hva jeg skal gjøre, orker ikke å være lei meg mer.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 24. oktober 2007 #2 Skrevet 24. oktober 2007 Men om du har egen leilighet trenger du da ikke omgås de?
Bea- Skrevet 24. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 24. oktober 2007 hm.. jo egentlig.. For hun kommer jo ned 4 ganger til dagen for å slenge dritt.. Har store vinduer i leiligheten så det går ikke an å late som vi ikke er der heller..låser døren, men da banker hun på vinduene til jeg åpner opp
Mrs. Bouquet Skrevet 24. oktober 2007 #4 Skrevet 24. oktober 2007 Uff, hørtes virkelig slitsomt ut. Stakkars deg! Går det ikke an å ta en prat med henne, i alle fall si at du vil ha litt mer privatliv.
Gjest Skrevet 24. oktober 2007 #5 Skrevet 24. oktober 2007 Flytt er mitt eneste råd. Bedre å bo i telt enn å bli kontrolert slik du blir. Lykke til!
Gjest Skrevet 24. oktober 2007 #6 Skrevet 24. oktober 2007 Kjære vene! Prøv å få deg et annet sted å bo, begynn ihvertfall å tenke tanken. Du er sikkert ikke evigvarende student og det går an å sette inn annonse og håpe lykken smiler til deg. Sett inn maks beløp. Hun har det sikkert ikke godt med seg selv din mamma når hun holder på slik. Styrk deg selv, opp med hodet, si at du er opptatt gang etter gang når hun kommer. Lykke til
Northernlights Skrevet 24. oktober 2007 #7 Skrevet 24. oktober 2007 Flytt.Iallefall proev aa finne noe annet.Ikke sunt aa bo saa naerme familien sin naar man har barn selv. Sjekk om det er studentleiligheter noen steder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå