Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2007 #1 Skrevet 24. oktober 2007 Ammet barnet mitt pa natta og sovnet, var sa trett. Nar vaknet jeg han sovnet og. Men jeg er ikke sikert fikk han nok mat?
Gjest Skrevet 24. oktober 2007 #2 Skrevet 24. oktober 2007 Helt sikkert bra, hvis ikke ville babyen hylt når han mistet taket Sovner ofte ved nattamming, jeg
Gjest Skrevet 24. oktober 2007 #3 Skrevet 24. oktober 2007 Neida. Tror det er mange som har opplevd å sovne. Viss babyen også sovnet, så er han jo mett
♥Spirevipp♥ Skrevet 24. oktober 2007 #4 Skrevet 24. oktober 2007 Hvis man er en dårlig mor da, så må jeg være helt forferdelig....har ikke tellingen av hvor ofte jeg sovnet, men lillegutt er stadig blid og fornøyd...så det kan jo ikke være noe ille! De gir jo beskjed om de vil ha mer i så fall! Jeg synes ikke vi er noen dårlige mødre av den grunn!
Synne&TheTerminator Skrevet 24. oktober 2007 #5 Skrevet 24. oktober 2007 når mini våkner tar jeg han opp i sengen min, å sovner med engang, han ¨år vel suge ut mat selv om man sover...
Lillegullet130707 Skrevet 24. oktober 2007 #6 Skrevet 24. oktober 2007 Om morgenen tar jeg vesla opp i senga, jeg klarer å holde meg våken på ene puppen, men sovner som regel på nr 2, det gjør vesla også. Om de sovner så suger de enda ut mat om de fortsatt suger. Ungen gir nok beskjed om den vil rape eller ha neste pupp og den første er tom! ;-)
mia76 Skrevet 24. oktober 2007 #7 Skrevet 24. oktober 2007 He, he! Jeg sovner alltid da jeg ammer om natten. Våkner pluselig av at hodet mitt faller eller at jeg har vondt i nakken. Du trenger ikke ha dårlig samvittighet. Jeg sovnet alltid med første mann også og han er en sund og sterk 2 åring nå!
Gjest Ut på tur Skrevet 24. oktober 2007 #8 Skrevet 24. oktober 2007 tror jeg er veldig vanlig. når vi ammer får både vi og barnet frigitt noen homoner el.l som gjør oss trøtte. tenk så deilig å få sove inntil mamma da Tror vi er gode mødre jeg
FanteGuri Skrevet 24. oktober 2007 #9 Skrevet 24. oktober 2007 Slapp av, du er heeeelt normal :-). Tror de fleste mødre sovner innimellom, eller hver gang de nattammer..
Labbetøs Skrevet 24. oktober 2007 #10 Skrevet 24. oktober 2007 Nei du er ikke dårlig mor. Tenk så herlig en liten kosestund dere har, Mange velger jo bevisst å samsove om natten. Ikke noe i veien med det. Det eneste er dette med varmen da. Man bør passe på at de smp ikke blir overopphetet når de ligger sammen med mamma, mtp krybbedød. De tåler ikke like mye som oss. Legg babyen under egen dyne og ikke under din egen når du ammer, så kan dere bare sove og amme og kose dere. Herlig det. :-)
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2007 #11 Skrevet 24. oktober 2007 bare pass på at ikke brystet dekker munnen og nesen hans, noe som kan skje.
Gjest Skrevet 24. oktober 2007 #12 Skrevet 24. oktober 2007 JEg sovner alltid når jeg ammer på natta nå, og det går helt fint. Ligger i samme stilling, så han spiser til han er mett, og sovner han også. Du er ingen dårlig mor!!!
Gjest Skrevet 24. oktober 2007 #13 Skrevet 24. oktober 2007 Jeg sover nesten alltid under nattammingen, så forsyner hun seg når hun vil, og så mye hun vil. Har ho under egen dyne da. Så koselig det=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå