Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har så sterke menssmerter... Nå er det verre enn noensinne, og slik bruker det ikke å være. Det har murret der nede i over 2 uker, men nå har det virkelig tatt seg opp. Har nå i 5 dager kommet litt blod, som en begynnende TR, men det skjer ikke mere... Har også testet negativt, sist imorges.... Noen med erfaring???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja,jeg har erfaring:) Ser vi har nesten likt nick og:) Jeg hadde det slik denne runden,gikk til og med tre dager over ikm før det endelig kom mens. Skriver endelig,ville jo ikke ha den,men jeg kjente og så tegnene til at det var tr og ikke gravidsymptomer. Men ble lurt i alle fall tre ganger til å teste,for jeg er aldri sen. Mensen kom til slutt og da var det ille vondt. Hadde det helt likt som deg før den dukket opp. Når er din ikm dag?

Skrevet

Hei _mam_. Takk for svar! Har uregelmessig syklus, men dette er nok riktig tid for IKM... Pluss/minus en uke. Jeg har vanligvis aldri vondt under mensen, så dette forstår jeg ikke. Springer på do hele tiden for å se om det er kommet noe blod, men neida.... Skal til legen imorgen, egentlig for noe helt annet, men skal nå ta dette opp.

Skrevet

Kan jo være graviditets tegn,man vet jo aldri. Og om du ikke helt vet eksakt når du har ikm på grunn av uregelmessig mens,så kan det jo være at du har tatt testen for tidlig. Har du vært prøver lenge?

Skrevet

Hadde SA i mai og i aug. Ventet etter syklus før vi prøvde igjen. Så dette er vel 1.pp etter abortene. Alt i alt har vi jo forsøkt lenge, og det er vel derfor jeg er så oppsatt på tanken om å bli gravid igjen. Jeg går å tviholder på tanken om at kanskje det er noen der inne...men fornuften bør vel ta overhånd snart... Hadde mensen kommet hadde jeg iallfall fått svar, selv om jeg ikke vil det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...