Topsy med Skrevet 24. oktober 2007 #1 Skrevet 24. oktober 2007 Jeg har de siste dagene hatt ganske så vondt nederst i magen... tar skikkelig tak noen ganger... vet det ikke er kynner for noen ganger får jeg en kynner samtidig som jeg har denne andre smerten og da gjør det vondere... er blitt litt plaget med luftsmerter nå på slutten men syns liksom ikke at denne smerten er helt det heller... noen som vet? eller opplevd det samme? denne smerten er liksom hele tiden når jeg først har vondt...
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2007 #2 Skrevet 24. oktober 2007 Det er bre babyen som synker ned, og hodet som gir økt press nedover...
Topsy med Skrevet 24. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 24. oktober 2007 Ok...tusen takk for svar... blir litt bekymret noen ganger... vet jeg kan ringe føden men føler liksom ikke at det er så prekært.. babyen rører på seg og var hos jordmor i går... så alt er i orden ellers
♥lurelure♥ Skrevet 24. oktober 2007 #5 Skrevet 24. oktober 2007 Heia! Det er nok bebisen som plasserer seg ned i bekkenet ditt ja, noen ganger så føler jeg at jeg sitter på bebien:) Lykke til videre!
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2007 #6 Skrevet 24. oktober 2007 Skal ikke være noe galt...den beveger seg der nede også, det er bare press og nerver som kommer i klem. Litt ubehagelig innimellom, enig i det...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå