Gå til innhold

Til dere med 2-åringer...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva kjøper man til to år gamle jenter i jule og bursdagsgave? Hva ønsker de seg? Hvilke leker er populære for de? Hva er "in"? =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lekekjøkken

Baby Born dukke

aner ikke..har ikke døtre selv..hehe

Skrevet

hadde det vært gutt, kunne jeg svart deg! hehe..

her går det i togbane og duplo så det holder. det er vel noe også jenter kan leke med... men et råd, kjøp heller leker som er 2 år + istedet for å kjøpe dem med 1 år +.... de lekene som er beregnet på de mindre blir fort glemt og er ofte lite populære.

alt med musikk pleier også være suksess!

Skrevet

Her i huset var det veldig populært med puslespill. Lottospill er jo også gøy. Ellers var det masse dukketing og Duplo :) Tegne og malesaker er jo også populært, - og play-doo.

Skrevet

Her i huset er det veldig populært med disney-prinsesser og barbie m tilbehør. Prøvde meg på å kjøpe politistasjon i duplo, men den var ikke populær. Vi ønsker oss bl.a. akebrett/kjelke, ski, ullundertøy, bøker type Emma, Karsten&Petra o.l., prinsessebok fra disney osv. Alt som har "prinsessetrykk" er veldig i vinden her. Det være seg gensere, nattkjole, matbokser osv.

Skrevet

duplo er kjempestas til jenter også! Jenta mi elsker å bygge tårn! Ellers er dyr veldig popolært, men kjøp skikkelige som likner på seg selv:) Ullundertøy, kjøkkenutstyr, forkle og modelleire er andre ting som er fine gaver.

Skrevet

Rosa duplo er jo kjemep pop da!!

Det skal jeg kjøpe til ei niese!!

Skrevet

Har en datter på 20 mnd og en tante jente på 2 år..Og begge plasser går det i dukker.

Så de får dukke vogn,dukkeseng,dukke klær,baby born dukke..Duplo er også populært rosa duplo hus,bondegård..med hester veldig viktig hos oss hvertfall.De elsker hester begge to..

Pusslespill med dyr.Bøker med dyr,babyer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...