Trønderbærta Skrevet 24. oktober 2007 #1 Skrevet 24. oktober 2007 Datteren min skal ha noen samtaletimer med psykolog, hun er 5 år, koster det noe, evt. hvor mye??
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 24. oktober 2007 #2 Skrevet 24. oktober 2007 Nei det tror jeg ikke. Hvem har henvist henne?
MissAntrop Skrevet 24. oktober 2007 #3 Skrevet 24. oktober 2007 Jeg regner med hun får det via BUP, da er det gratis.
Trønderbærta Skrevet 24. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 24. oktober 2007 Vet ikke hvor hun får det, skulle bli henvist fra en psykolog i en annen kommune! Er en spesiel sak som gjør at hun trenger psykologi-timer, men vil ikke gå nermere inn på det her!
MissAntrop Skrevet 24. oktober 2007 #5 Skrevet 24. oktober 2007 Skjønner godt at du ikke vil gå nærmere inn på det her. Om psykologen holder til på en poliklinikk er det gratis. Er det en privatpraktiserende ville jeg ha sjekket ut med kommunen denne holder til i for å se om de har noen regler på dette, da det kan variere fra kommune til kommune. Uansett, OM du må betale så går det på egenandelskortet og det skal ikke mange timene til hos psykolog før man får frikort da. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå