gunnelisa*fikk jente 06.01.07* Skrevet 24. oktober 2007 #1 Skrevet 24. oktober 2007 Vi har lenge snakka om å få en hest, og i går så fikk vi endelig napp!! Jeg satt for moro skyld i går kveld og surfa litt, og kom over en annonse fra en kar i nabobygda som skulle selge en hest, ringte til han men hu var jo selvfølgelig solgt da. Meeeeeeen...han hadde ei hoppe til, som hadde lyst til å sette ut på for, som ifølge han var den roligste og mest behagelige hest han noensinne hadde vært borti, ei kaldblodshoppe på 11 år som er vent til å bli ridd av unger, og som hele tiden tilpasser seg etter rytteren. Og så viser det seg at hu hoppa er hu som jentene i huset her har snakka om, som de syns er såååå fin og god Hu står vedsidenav rideskolen de går på Så da var det igrunn veldig greit alt sammen så til søndag så kommer hu!!! *skratter* veit ikke hvem av oss jentene som gleder oss mest jeg, men mora ligger på en god førsteplass foreløpig )) Blir en gammel barndomsdrøm som går i oppfyllelse for gunnelisa Alltid ønska meg en hest, men aldri hatt mulighet til det før nå Blir riktig nok på for til å begynne med, men han sa at det var ikke umulig at hu kunne bli vår fullt og helt hvis vi ville etterhvert. ÅÅÅÅÅÅÅHHH...jeg ser såååå glad så glad så KJEMPEGLAD!!!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 24. oktober 2007 #2 Skrevet 24. oktober 2007 Grattis med hest:-) Så gøy at det ble akkurat den dere ønsket dere da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå