Gå til innhold

Ytterjakke?

Gjest April barn <3

Anbefalte innlegg

Gjest Lite nurk i magen :)
Skrevet

Jeg begynner å få ganske stor mage dermed må jeg investere i en ny vinterjakke. Noen som har ett godt tips? Den må være varm, samtidig som den er fin å se på, og ikke altfor dyr :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde også probelemer med å finne en jakke som magen får plass i,men til slutt fant jeg på bik bok,de hadde vinterjakker med en knapp,så magen kan vokse så mye den vil!=)

Er ikke kjempe varm,men er jo bare å ha en tykk genser under,den var ikke dyr heller 375 kr for det var 25% avslag på alle jakker der,synes den var kjempe fin!!

Skrevet

HM har kjempefine!!Jeg har kjøpt en svart a-formet jakke som går like nedenfor magen,de har den i grå også.Ullstoff m store knapper,krage og innsvinget i armene.Kjempefin!!Ps ;får ullgenser under den også;-)

Skrevet

Jeg kjøpte en mamalicious kåpe (sånn mammakåpe) på Mammashop i Bergen. Regner med at det er andre mammabutikker også som selger den rundt omkring i landet

Den kostet 800 kr, og var ganske fin, sånn svart-hvit-rutet ull. Fins også i svart.

Jeg tenker å selge den igjen etter at jeg er ferdig med stor mage, for det er så lenge til jeg planlegger nestemann, at da er den sikkert helt håpløst umoderne;)

Gjest Lite nurk i magen :)
Skrevet

Da trur jeg at jeg skal dra på shopping :) Skal sjekke ut tipsene deres ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...