Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2007 #1 Skrevet 24. oktober 2007 Hei dere jenter...-vi som hadde termin 20.oktober og ennå venter, vi var visst uheldige med denne datoen! Hvor mange av oss er det her???
4blir5 Skrevet 24. oktober 2007 #5 Skrevet 24. oktober 2007 Hvordan i alle verdens dager får dere tida til å gå? Her synes jeg de siste 4 dagene har vart i ukesvis. Jeg er rimelig dårlig så jeg orker ikke stort mer enn å gå til jordmor/lege, spise og sove.. Så jeg sitter her hjemme dag ut og dag inn med pc og ser på TV, jeg KJEDER meg så seriøst...
frida-73 Skrevet 24. oktober 2007 #6 Skrevet 24. oktober 2007 Skjønner hva du mener... Men utrolig nok syns jeg tiden til nå har gått fort. Fram til lørdag...da stoppet det opp. Jeg prøver å gå flere små turer hver dag, vasker klær...roter litt i hagen, gjør ting og tang jeg ser bør gjøres.. Leser...strikker...går i trapper.... Dagene er lange nå, ja...enig.
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2007 #7 Skrevet 24. oktober 2007 Jeg venter også...trodde jeg skulle få før termin, men det er visst noe med denne datoen... Elina
skrikerungen Skrevet 24. oktober 2007 #8 Skrevet 24. oktober 2007 Venter jeg også Var til modningsakkupunktur på termin og gledet meg til fødselen skulle begynne, var veeelig optimistisk en stund der. Men går nå her å venter Kanskje blir det et novemberbarn i stedet?
Håp & lille Hopp-Overtid Skrevet 24. oktober 2007 #9 Skrevet 24. oktober 2007 Venter her også.... 20. oktober-barna vil visst ikke ut!! Kjeder meg også noe helt enormt, syns tiden frem til lørdag gikk greit men etterpå har det vært helt rævva... Datoen vi har ventet på så lenge gikk liksom bare forbi.... Hva gjør vi nå da? Ingen som har noe spennende fødselstegn heller?
skrikerungen Skrevet 24. oktober 2007 #10 Skrevet 24. oktober 2007 Fødselstegn nei,hehe, jeg blir helt stiv bare jeg kjenner litt murring eller litt vont i ryggen. Håper det skal gå over i rier. Det er første gang i livet jeg gleder meg til å kjenne litt smerte Blir mye lesing i bøker, og husarbeid da... Orker ikke se på tv, det går så mye dritt på dagene, men inrømmer jeg er innom Oprah og Dr. Phil et par ganger Går å teller timer til min kjære kommer kjem fra jobb..
en mamma:) Skrevet 24. oktober 2007 #11 Skrevet 24. oktober 2007 ingenting, for da så min lille gutt dagens lys 6 dager over termin:) fin dato synes jeg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå