nr2-imagen:) Skrevet 24. oktober 2007 #1 Skrevet 24. oktober 2007 Nå er jeg på dag 18 og fortsatt negativ EL test!! Nå har jeg ikke flere tester igjenn heller.. Tror ikke jeg gidder å kjøpe nye.. Blir så deprimert av å ikke finne EL! Er så redd for å få driiit lange sykluser! Hadde syklus på 44 dager sist.. Så kjedelig å vente.. Lave temperaturer også..
Gjest Skrevet 24. oktober 2007 #2 Skrevet 24. oktober 2007 Hei! Ja, nå skal en ikke kun være utålmodig frem mot IKM, men også frem mot EL! Blir sånn når en har prøvd en stund.. Ser at du hadde en temp-dipp nå, kanskje det er EL som er på vei? Siden du har så lange sykluser, så er det ikke så seint å få EL på denne tiden. Men det er jo vanlig å ha en og annen syklus uten EL, men får håpe det ikke skjer! Det skal lite til for at de EL-testene blir feil, jeg stoler ikke så mye på dem. Hvis de blir tatt for tidlig på dagen, eller en har drukket tre timer før en tar dem osv. Som sagt så tar jeg dem med en klype salt, så stoler jeg mye på tempingen. Men etter tempen er steget er jo det i grunn for sent å prøve, så skjønner at det er frustrerende å ikke få utslag på de testene. Har du EL-slim da?
Fru Anna Skrevet 24. oktober 2007 #3 Skrevet 24. oktober 2007 skjønner at du blir frustrert, er ikke lett det greine der! Men sikker på at du ikke har begynt å teste for tidlig? Jeg har en syklus på 35-36 dager og da kommer alltid EL på dag 20-21. Så hvis du har en syklus som noen ganger er på 44 dager så er jo ikke EL i teorien før dag 29-30 ca.hvis du har en "vanlig" lutealfase. Håper det var til hjelp!
babygullz <3 vilde Skrevet 24. oktober 2007 #4 Skrevet 24. oktober 2007 hvis du har en syklus på 44 dager er det ganske tidlig å få EL på dag 18..så det er kanskje ikke så rart at du ikke har funnet EL enda.. Jeg har 32 dagers syklus, og fant EL på dag 21...altså 15 dager FØR ikm.. kanskje du skal begynne å teste fra dag 16 før ikm.. Håper du finner EL...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå