Mamma'n til A&L&J! :) Skrevet 24. oktober 2007 #2 Skrevet 24. oktober 2007 Dette er ikke noe alle får, det er vel de som man mistenker kan ha en veldig stor baby, eventuelt de som hadde stor baby sist, hadde komplikasjoner under forrige fødsel o.l.
Trultemora er presseklar!! Skrevet 24. oktober 2007 #3 Skrevet 24. oktober 2007 Tror det kommer litt an i forhold til hvilken lege/ jordmor man går til! Jeg regner egentlig med at jeg kommer til å få det slik SF-målet mitt er! Jeg ligger skyhøyt over det grønne!!!! :S Sa til legen da han målte meg igår at "jeg kommer vel til å måtte presse ut en 8-kgs unge jeg da!" "neida, sa legen, du skal få slippe å presse ut en så stor unge! Da tar vi bare KS "!!! sa han og skrattlo......
fillyfjonka, nr.3 i oktober Skrevet 24. oktober 2007 #4 Skrevet 24. oktober 2007 Det må nok foreligge en misstanke om at barnet er lite eller stort. Jeg fikk vekstoppfølging med nr. 2 (UL hver 2.uke) fordi nr.1 var liten da hun ble født. Denne gangen fikk jeg estimert vekten når jeg var inne til sjekk av leie.
whoopsie daisy Skrevet 24. oktober 2007 #5 Skrevet 24. oktober 2007 Jeg får vekstestimering ved UL (er på UL ca hver andre uke). Dette er fordi jeg har tvillinger.
Adriansmor med tulla Skrevet 24. oktober 2007 #6 Skrevet 24. oktober 2007 får det pga at sønn min var 4 kg og de vil sjekke at tulla ikke blir så mye større... men du kan jo ytre ønske om det til din jm... vanligst rundt uke 37..jeg skal 20 nov blir spennende å se kor stor hun er da.... var 1600 gram 1 okt..
Kjukka Skrevet 24. oktober 2007 #7 Skrevet 24. oktober 2007 Jeg får vektestimering hver 14. dag pga. diabetes, og fare for stor baby!
Miss RM Skrevet 24. oktober 2007 #8 Skrevet 24. oktober 2007 Har fått estimering minimum hver 4. uke gjennom stort sett hele svangerskapet pga. hjertemedisiner jeg tra som gjør at babyen blir litt mindre enn normalt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå