Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det andre enn meg her som er fornøyd med sin bedre halvdel?. Min mann sover med vår datter på eget rom en natt i uka så jeg kan sove uforstyrret, har ikke melkespreng og hun tar flaske. Han elsker å bade henne og triller tur omtrent hver eneste dag etter jobb. Glad i å lage mat er han også, særlig i helgene for da kan vi ha litt rødvin til og sitte og prate sammen til langt på kveld. Får jaggu blomster en gang i bland også!, med andre ord, her er det likestiling i heimen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg er fornøyd med min samboer. Han er flink til å lage mat, rydde og vaske, står opp med datteren vår i helgene, så jeg kan ligge litt lenger:) Han er generelt veldig flink til å hjelpe til med henne. Går også en tur en gang i blant:)

Skrevet

Han der må du ta godt vare på...!

Skrevet

Jeg er også veldig fornøyd med samboeren min. Han er verdens snilleste og flinkeste pappa og kjæreste!!! =)

Skrevet

Super fornøyd jeg og!! Han vet ikke hva godt han kan gjøre for oss :) All ære til min kjære!

Skrevet

Skriver under her!!!

Skrevet

Han er ikke verst min heller! Og det passer jeg på å fortelle han!:)

Skrevet

Kjærsten min er også veldig flink, god og snill. Står på fra morgen til kveld! Og hjelper til hjemme hvis det trengs.

Skrevet

Veldig fornøyd :-) men jeg synes ikke han er spesielt flink som tar sin del i hjemmet og tar seg av den lille, det tar jeg faktisk som en selvfølge. MEN at han bestiller utenladsreise til meg, lillegutt, min søster og hennes datter for at han synes jeg bør benytte sajnsen til å reise litt nå når jeg først har anlending, det er snilt det :-) og at han står opp både lørdag og søndag med nurket for at jeg skal få sove (og for at han nyter morgenstunden med lillemann), at han er kjempeflink med å gi meg klemmer og kos, baker kake til meg innimellom, lager god mat etc: jo, jeg er svært så førnøyd i grunnen og jeg sier det til han også :-)

Skrevet

Veldig godt fornøyd! Stod opp en periode i sommerferie hver natt og ga flaske. I ferien byttet vi på annenhver morgen og siden har vi fått sove ut annenhver helgedag. Han går turer så og si hver ettermiddag, gir kveldsgrøten og enten kveldsstell eller kveldsflasken. Elsker å leke og kose med gutten vår så gir meg alltid litt "fri" når han er hjemme fra jobb. Han er kjempeflink i huset, lager noe mat (jeg elsker å lage mat mens han elsker...eh å rydde!), handler mat, vasker klær osv osv.

Han er kjempeflink og god. Skal oppdra sønnen vår til å bli like flink i huset og på kjøkkenet for hos oss er det ingenting som er "kvinnfolk-arbeid". Høres vel skrytende ut men man må jo få lov å skryte litt midt opp i alt "mannen min er håpløs" innleggene...,-)

Skrevet

Dere er virkelig heldige! Ta vare på de der!!:D

Kjenner jeg blir misunnelige når jeg leser om deres menn da... Vil også ha en som kan hjelpe meg litt mer. For all del, han er kjempeflink med jenta nå han har tid. Noe jeg synes han har alt for lite av:( Kanskje en halvtime sammen med snuppa hver dag. Kommer hjem fra jobb så sent.

Lager aldri middag, våkner ikke om natta om snuppa våkner, da han har ALT for godt sovehjerte. Han kan sove seg gjennom en hel natt med gråting han. Og da later han ikke som, han sover!! Og antall morgener i helgene han har stått opp kan telles på kanskje 2 hender i løpet av 5 mnd. Vi har flaskebarn, så det er ikke der problemet ligger. Men han mener visst han skal få sove.

Han gjør aldri husarbeid. Og henge opp klær, meget sjelden. Han drar aldri på butikken for å handle. Bade snuppa er sjelden, for det er slitsomt. Hun spiser grøt til frokost, men han gidder ikke å gi henne grøt om han står opp med henne alene. Gidder ikke??!

Jeg liker å snakke litt alvorssamtaler av og til, f.eks om økonomi, hvis det trengs. Men det skal skje når han orker. Og når er d?

Alt i alt er han kjempesnill. Men alle disse sidene hans da, superegoist!!:P Og jeg kommer ingen vei. Har prøvd det meste. Nå driver jeg og skal lage barnerom, men han mener det er unødvendig. Men, han sover jo om natta uansett og ligger ikke våken om natta fordi snuppa er urolig. Så ender nok med at jeg må fikse hele rommet selv.

Ja, jeg er sliten!

Skrevet

Man får vel den barnefaren man så i mannen sin. Det jeg mener er at gjorde de aldri noe husarbeid, matlaging osv før dere fikk barn så gjør han vel ikke noe mer etter dere har fått barn. Flere av venninnene mine har gått på en smell der, trodde at mannen skulle endre seg når han ble far.

Skrevet

Hmmmm, en smule naivt det ja :-)

Skrevet

Her er det omvendt. Samboeren min var kjempeflink til å lage middag og vaske og rydde før vi fikk barn. Da jobbet han bare dagtid, så han hadde ryddet til jeg kom hjem (alltid seinere hjemme enn han). Men så begynte han og jobbe skift, var fortsatt litt flink til å gjøre ting, å da har han tilogmed fri uke og fridager. Så ble jeg sykemeldt midt i svangerskapet, å der slutta alt av vasking og matlaging..

Jeg sa han måtte skjerpe seg når babyen kom, for da kunne jeg ikke ta alt. Men jeg maser til ingen nytte. Han tar det en sjelden gang om jeg maser og blir sur, men jeg gidder jo ikke det alltid.. Det skulle jo vært en selvfølge!

Han er kjempeflink med lillegutt, så lenge det gjelder kos. Skift, bading osv. gjør han omtrent ikke. Han har aldri gått tur alene med han. Han skal bare ha kosen! Han mater en gang i blandt da.. Men ikke sååå ofte..

Sønnen vår er 8 mnd. Noen ganger skulle jeg ønsker jeg bodde alene med gutten vår, da hadde jeg i allefall bare hatt oss to og rydde etter. Nå har jeg likosm 2 barn, å han største er jaggu krevende.. Prøver åg fortelle at det er noe av grunnen til at sexlysten forsvant, men det tror han ikke.. Men føler ikke at det er grunn nok til å gå fra han.. Men tanken har slått meg kan du si..

*puh* deilig å få det ut..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...