I love Sarah Nicole Skrevet 24. oktober 2007 #1 Skrevet 24. oktober 2007 med barna deres? Jeg må underholde min lille Sarah Nicole hele tiden. Prøver å legge henne under babygymen, men der ligger hun kanskje i to sek så snur hun seg over til magen. Så begynner hun å dytte seg bakover men forventer at jeg skal være der. hvis ikke begynner hun å sutre. Hun vil ikke sitte lenge i vippestolen sin heller å leke. hun vil på gulvet. Jeg lar henne få lov, men hun blir sliten av å ligge på magen hele tiden. Men hver gang jeg legger henne på rygg, snur hun seg med det samme. Det må liksom skje noe hele tiden. Jeg rekker nesten ikke husarbeidet! Hehe, Men hun er jo veldig søt da Jeg leser og synger for henne, og leker borte - tittei. Men hva leker dere sammen med barna deres?
I love Sarah Nicole Skrevet 24. oktober 2007 Forfatter #2 Skrevet 24. oktober 2007 hun blir forresten 6 mnd lørdag 27. okt
Rødtopp75 og to små Skrevet 24. oktober 2007 #3 Skrevet 24. oktober 2007 Det er nok mye det samme her i gården. Vesla våres blir 7 mnd på mandag. Hun er heller ikke noe glad i å leke alene. Hvis vi er sammen med henne på matta kan hun ligge mye lenger enn hvis hun er alene. Jeg også leser, synger, danser og leker borte-tittei. I tillegg er ride ride ranke og ro ro til fiskeskjær populært. Vel det meste der det skjer noe fysisk og hun blir holdt er faktisk populært. Hun har også en spilledåse som hun kan ligge eller sitte og høre på. Den er veldig populær og da blir hun stille. Ellers er det jo populært å få være med mamma på kjøkkenet når hun f. eks lager mat, men det er jo ingen lek da Husarbeid generelt blir nok nedprioritert her, men jeg må nok bli litt flinkere til å fjærne hybelkaningene når vesla begynner å krabbe, ellers blir hun en fin mopp..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå