Gå til innhold

Tvillingvogner, har dere noen tips om gode vogner?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg får to tette og skulle gjerne hatt noen tips ang vogner. Hva som er bra vet man jo ikke får det er prøvd, så jeg henvender meg til dere damer som har tvillinger og har rukket å bruke vogna.

Mange påståelige damer på bim, men de har jo kun vogna i stua til pynt foreløpig;)

Så, jeg frir til dere som har vært ute på litt mer enn en trilletur.

Jeg er usikker på det med vogn hvor barna sitter med kjøreretningen, særlig siden jeg skal ha en nyfødt+11/2 åring. Men det er kanskje mest vane??

Har ennå ikke funnet vogn som er nett i tillegg til at man kan skifte kjøreretning når man kun bruker sportsdelen. Greit den perioden man har hadbag, men den bruker man jo kun til 6-8mnd.

Setter enormt pris på gode råd og tips:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har akk kjøpt meg GT safari dobbel og er kjemep fornøyd..skal åsså selge den gamle vogna mi...linken ligger på finn hvis du vil se på den..=)=)

men jeg var litt lei den og sikla på ny..hehehe..men den er veldig god da..=)=)

http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=11498098

Skrevet

Har vært inne på tanken på noe slikt, særlig å kjøpe brukt. Nå er nok du for langt unna, men jeg følger med på finn.

Har du vært fornøyd med denne?

Skrevet

Vi har og GT Safari... Og vi er kjempe fornøyd med den:o)

Skrevet

ja..var fornyd med den vi hadde før åsså..den ble bare litt for trang nå i vinter..

Skrevet

Veldig fornøyd med OTH Urban Jungle! Liten og nett og lett å manøvrere. Får mange komplimenter også. Det eneste er at baggene er litt vriene å sette på (den første går greit, men den andre er vanskeligere), men siden du får to tette regner jeg med at den ene er stor nok til å sitte i sportsvogndelen slik at det går greit. Det går fint altså, jeg gjør det jo mange ganger om dagen, men det er bare litt tungvint.

Den er litt i øvre prissjikt, men ABSOLUTT verdt det. Man kan jo dessuten selge den, kjøpe brukt, eller kjøpe fjorårets modell (vi sparte noen tusen på det!!)

Tror den er i en eller annen standardstørrelse slik at jeg alltid kommer inn iheiser, dører, mellom hyllene i butikken osv.

Har fått en del misunnelige kommentarer fra tv.mødre som har kjøpt sånne store "traktorer"...

Anbefales!

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...