Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2007 #1 Skrevet 24. oktober 2007 Jeg er stolt av at jeg ikke drikker kaffe og cola mer og så er jeg stolt over at jeg klarer å få laget antrekk til navnefesten ved siden av å sitte med puppen ute det meste av døgnet
knøtta Skrevet 24. oktober 2007 #2 Skrevet 24. oktober 2007 Jeg er stolt over at jeg traff mannen i mitt liv da jeg var 15, nå er jeg 32. Har vært gift i fem år og fikk vårt første barn i august.
Maigutt07 + maijente10 Skrevet 24. oktober 2007 #3 Skrevet 24. oktober 2007 Utdannelsen og jobben min:) Jeg er utdannet sosionom og har fast stilling på sosialkontor, hjelper (ønsker og prøver ihvertfall) rusmisbrukere og andre folk i samfunnet som trenger ekstra hjelp med endel ting, bl.a. økonomi. Har permisjon nå da:)
Diva Muffin Skrevet 24. oktober 2007 #4 Skrevet 24. oktober 2007 -Jeg er stolt av at jeg tok tre eksamener med godt resultat i mai. Mens jeg hadde ei 3 uker gammel jente med meg, som måtte ammes flere ganger underveis. -Jeg er stolt av at jeg er storsinnet og ikke forhåndsdømmer noen. Jeg tenker hver dag på hva som kan gjøre meg til et bedre menneske. -Jeg er stolt av den enorme mengden trening jeg har nedlagt. Og selv om en del av kiloene krøp på igjen under svangerskapet, så er formen fortsatt god. Og jeg klarer å bite tenna sammen og komme meg ut stort sett hver kveld for å vedlikeholde den. -Jeg er stolt over at jeg klarer å sette mine egne behov til side i de tilfellene hvor det er nødvendig, og ikke blir sur av den grunn.
lillegull:) Skrevet 24. oktober 2007 #5 Skrevet 24. oktober 2007 jeg er stolt av at jeg holdt ut på jobb hele svangerskapet tross fysisk tung jobb og bekkenløsning.. og jeg var svææær.. stolt av at jeg er forholdsvis ung og har vært sammen med sambo i sju år, eier en flott leilighet, fin bil, og skal nå i gang med huskjøp. stolt av familien min stolt av at jeg har gått ned 22 kg . 2 mnd siden jeg fødte og gikk opp 13 når jeg var gravid:) men mest av allt stolt av at jeg har født et barn og den gleden og smerten det bragte med seg.. stolt av den lillefine gutten min som jeg setter over allt annet i verden:)
"husmor"med lille Nora Skrevet 24. oktober 2007 #6 Skrevet 24. oktober 2007 eg er stolt over kroppen min etter svangerskapet! veier mindre enn eg gjorde før eg ble gravid, ikke noe strekkmerker eller noe annet! er stolt over min sambo som klarte og halde ut meg meg i svangerskapet og nå! hihi.
*Rutletutt* Skrevet 24. oktober 2007 #7 Skrevet 24. oktober 2007 Jeg er stolt over at jeg klarte å gjennomføre jusstudiet med svært gode karakterer - er stolt over samboeren min som er verdens beste pappa, kjæreste og alt mulig annet;o) Er stolt over at jeg går lange turer med vognen hver dag, at jeg bare drikker vann (og amme-te) og at jeg har fått rutine på å trene 2-3 ganger i uken i tillegg til trilleturene:o)
mia76 Skrevet 24. oktober 2007 #8 Skrevet 24. oktober 2007 Jeg er stolt over yrket mitt...er sykepleier og har vært det i over 10 år.
wirre;o) Skrevet 24. oktober 2007 #9 Skrevet 24. oktober 2007 At jeg er kommet dit jeg er i dag uten utdannelse. Håret og munnen min. At jeg har bygd ett hus (ingen trodde at jåledukken skulle klare det. Jeg fikk vist dem jeg, tenker jeg!!). At jeg er selvstendig ( en blir det av en mann som jobber 50-60timers uker). Jeg kan bytte dekk, skru sammen ett ikea-møbel, klippe plen, bruke en "sukkerbit", en drill og at jeg vet hva en skiftnøkkel er. Av å være kvinne. ehh...kommer ikke på mere i farta;o)
Miss Foster Skrevet 24. oktober 2007 #10 Skrevet 24. oktober 2007 At jeg valgte å bosette meg i et annet land - langt fra familie og venner. Og at jeg oppdrar 2 gutter her alene for tiden, og i full jobb uten noe nettverk rundt meg.
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2007 #11 Skrevet 24. oktober 2007 Jeg er stolt over at jeg har styrke til å ta egne valg og stå for dem. Jeg er stolt over at jeg "trosser" en tøff oppvekst, og gir mine barn en fantastisk barndom, med kjærlighet, trygghet, omsorg, forutsigbarhet, ro, stimuli og mye god mat osv. Jeg er stolt over min fantastiske mann. Og jeg er stolt over at jeg er en hengiven og kjærlig kone. Jeg er også stolt over kroppen min som har bært fram to deilige, friske og store unger. Jeg er stolt over at jeg er snill, omtenksom, driftig, leken og smart.
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2007 #12 Skrevet 24. oktober 2007 At jeg i min unge alder (39år) har hatt den samme jobb/arbeidsgiver i 25 år..(har jobbet meg oppover i gradene selv, fra arbeidsuka i 8.klasse) Er selvlært i det meste gått livets skole som vi sier.. Har litt i overkant av 30stk under meg.. sitter altså nå på en veldig "høy# stilling som det egentlig i dag krever masse skolegang/studie for å ha.. og at jeg til slutt i min unge alder(fremdeles 39år) klarte å bli mor til 3 barn på under ett år (10-11mnd...) først en så kom tvillingene....
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2007 #13 Skrevet 24. oktober 2007 Jeg er stolt over at jeg kom meg igjennom et langt og tøft svangerskap... jeg er stolt over at jeg klarte fødsel utmerket selvom jeg hadde ekstremt fødsels angst..... Jeg er stolt over at jeg koser meg hjemme med gutten min uten å tenke på jobb, skole, utdanning.... jeg stresser ikke med det.. vil være hjemme en stund med barnet mitt. utdannings presset får vente noen år ;o) stolt over at jeg er ei snill og god jente... og mest av alt den fantastiske sønnen min.....
Mamma til M07 & M09 Skrevet 24. oktober 2007 #14 Skrevet 24. oktober 2007 i dag ble jeg stolt over å komme i bunaden som jeg fikk til komfirmasjonen for 7 1/2 år siden.. (men er ikke mye plass til mat da) og så er jeg kjempestolt over lille gullet som sover hele natten i en alder av 2 1/2 mnd.
Alba44 Skrevet 24. oktober 2007 #15 Skrevet 24. oktober 2007 Jeg er stolt over: å være gift med verdens beste mann! familien min svigerfamilien min utdannelsen min at jeg ikke har tatt et trekk av en røyk på OVER 1 år at jeg har klart å opparbeide en solid sparekonto
Gjest Skrevet 24. oktober 2007 #16 Skrevet 24. oktober 2007 Jeg er stolt av kroppen min som bar frem vår llille gull. Jeg er stolt av utdannelsen min(barnevernspedagog) selvom jeg ikke har jobbet som det ennå. Jeg er stolt av at jeg har gått ned 18 kilo på 4 mnd. Jeg er stolt av at jeg drikker vann, ikke noe annet og at jeg endelig spiser sunt igjen;) Jeg er stolt av at jeg har pusset opp kjøkkenet, to soverom og hele gangen(tak, gulv, vegger, lister osv) de siste 4 mnd selvom vi har julia;) OG JEG ER STOLT AV STREKKMERKENE mine som hver dag minner meg på det fantastiske som er skjedd;)
Gjest Skrevet 24. oktober 2007 #17 Skrevet 24. oktober 2007 Er også stolt over at jeg i en alder av 25 år er gift, har utdannelse, leilighet og barn;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå