Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2007 #1 Skrevet 24. oktober 2007 Var hos jordmor på torsdag og fikk utslag L+2 på urinprøven, så de skulle sende den videre for å sjekke evt urinveisinfeksjon. I natt våknet jeg og hadde smerter i nedre del av magen og underlivet (stikkende smerte). Prøvde å ringe jordmor for å etterlyse svar fra prøven, men fikk bare snakket med damen i skranken pga jordmor var inne med pasient. Men hun skulle ringe meg etterpå sa hun. Det er nå 1 1/2 time siden og hun har ikke ringt ennå. Dere som har/har hatt uvi, har dere hatt slike smerter? Det gjør ikke vondt å gå på do eller noe. Ikke går jeg oftere enn ellers heller. Skulle jeg ringt føden? Jeg kjenner bevegelse fra babyen. Er 25 uker på vei. Hva ville dere gjort?
høst-71 Skrevet 24. oktober 2007 #2 Skrevet 24. oktober 2007 Kan tenkes hun ringer etter siste pas har vært inne, er ikke sikkert hun har oppfattet at det hastet. Du kan ringe legen din også,eller ringe opp igjen til jordmor hvis det vedvarer. Ja man kan ha smerter i magen når en har urinveisinfeksjon også i ryggen. Ofte er det svie og hyppig vannlatning i tillegg ja. Stikkende smerter i underlivet?? tja vet ikke. Ring til noen av de lærde så du ikke går og bekymrer deg mer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå