Prinsessene april05&desember07 Skrevet 24. oktober 2007 #1 Skrevet 24. oktober 2007 SF målene mine har bare gått nedover og nedover, så jordmor henviste meg til sykehuset. Så dit skal jeg idag og må si jeg er litt spent på hele greiene.... Høys sannsynlig er jo alt bra, men d skal bli godt og få d sjekket ut, for man vet jo aldri... Er jo 36uker imorra, så heldigvis har jegk ommet så langt at hvis de vil ta hun ut så er d bare og ta hun ut.. Men d er litt skummelt og tenke på også, hehe, for jeg er ikke klar... hihi... Spennende blir d hvertfall... HÅPER alt er bra, og at hun ligger på normalen...
Tussa og Sofie Skrevet 24. oktober 2007 #2 Skrevet 24. oktober 2007 Hei hei, jeg var i går på UL pga det samme, og som du sier det er sikkert fint. Hos meg var alt fint, men jeg var selv liten og det er min lille frøken også, men blir fulgt opp om 2 uker igjen. Og som du sier så er det jo ingen krise hvis det skulle være noe nå og de må ta henne ut, men skjønner at du gjerne synes det er ok å vente litt til ;o) Lykke til!
Lille Bo Skrevet 24. oktober 2007 #3 Skrevet 24. oktober 2007 Hei! Jeg har vært på min 4. vekstestimering idag.....Har vært inne regelmessig pga blødninger. Like spennende hver gang. Særlig siden det er ulike personer som måler hver gang.......Men idag fikk vi endelig bekreftet at jenta vår vokser fint. Hun er liten men legger på seg (og jeg ligger litt høyt på symfysemålene....). Så om to uker vil vi få en endelig bekreftelse på om hun ligger på kurven som er normal for henne. Sist vi var på KK ble hun estimert til mindre enn gangen før så da ble vi litt bekymret. Men det viste seg at legen fra gangen før sannsynligvis hadde brukt et alt for stort hodemål. Blodgjennomstrømningen har vært fin hver gang heldigvis så da blir man jo beroliget. Men du slipper vel å gå så mange flere ganger ; ) Lykke til, og vil gjerne høre hvordan det går!!
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2007 #4 Skrevet 24. oktober 2007 Det kommer til å gå så fint så! Som du sier, har hun sluttet å vokse så tar de henne jobare ut, og uke 36 er jo nesten ikke prematurt en gang, fordi om hun fremdeles kan være liten. Var i samme situasjon som deg og barnet vårt ble tatt ut i uke 34, og det gikk helt fint :-) Var som hos deg, SF målet gikk ned, og vi hadde gjentatt målinger, så de finner det beste skjæringspunkt for hvordan babyen har det inne i forhold til ute. De er svært dyktige og alt går kjæmpe fint. KS er ikke noe å kvi seg til, og siden du er litt lenger på vei så blir du kanskje igangsatt, uten at jeg tror det er så enkelt relativt tidlig. Så etter barnet er født blir det litt tid på nyfødt eller på barsel, litt gul baby kanskje som må i lys, og litt vanskeligere å ta pupp, muligens må hun sondefødes litt, men sannsynligvis går alt helt fint :-) Håper alt er vel, men er ikke så mye å kvi seg til, i uke 36 er lungene ferdige og kuvøse og okksygen trengst ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå