Gjest Skrevet 24. oktober 2007 #1 Skrevet 24. oktober 2007 Huset holder seg aldri støvfritt mer enn en dag!!!! Tips? Slutte å vaske/ tørke klær????
andreita med 2 prinsesser Skrevet 24. oktober 2007 #2 Skrevet 24. oktober 2007 Men du bor jo i Norge, og det regner myyyyye, hvordan kan det ha seg at det er så mye støv da???? Kom ned til meg her på Mallorca så skal du få se STØV, holder på og bli gal, her kan du stenge deg inne hele dagen og vaske, hvis du vil ha de noenlunde rent Tips? Nei, sett av en viss tid hver dag til huset og nyt resten av tiden med familien, det har jeg begynt og gjøre
Sylteflesk Skrevet 24. oktober 2007 #3 Skrevet 24. oktober 2007 Tips: Det gjør ikke så mye med litt støv :-)
våken_om_natta Skrevet 24. oktober 2007 #4 Skrevet 24. oktober 2007 Støvfritt?? Det tror jeg ikke at det går an å få det i et hus. Og siden du tørker støv og vasker hele tiden, tror jeg ikke du får det renere enn du har det nå. Hva med å overse det og bruke tida til noe koseligere i stedet? Det holder å vaske en gang inni mellom.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 24. oktober 2007 #5 Skrevet 24. oktober 2007 Jeg blir gal av støv jeg også.. og jeg vet ikke hva som gjør at det er så mye støv her. Tror det er pelsen sin feil jeg altså. knurr.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå