Gå til innhold

Omformulerer spørsmålet: Tips til vaskemaskin til ca 5000 kr?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil ha plass til MASSE klær. Må kanskje litt opp i pris da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den nye serien til Lg bruker jeg i bhg,er kjempe fornøyd med den og den har god kapasitet:)

Ta deg en tur på el butikken i nærheten og spørr de.

Skrevet

Dette tilhører kanskje heller Skravesiden...?

Skrevet

Vasker ikke folk klær på 2. trimester?

Skrevet

vi har også kjøpt LG og er kjempe fornøyde med den....

Skrevet

he he må le litt, folk er så sære her inne... :)

Jeg har ikke så peil på vaskemaskiner, men hørt om det whirlpool greiene som ei nevnte her igår.. jeg hadde gått til en butikk og spørt de. man får jo gode vaskemaskiner til den prisen da! :) lykke til!!

Skrevet

Hei.

Anbefaler deg å ta en kikk her: http://www.elprice.no/Product/CategoryInfo.aspx?cid=5421

Vi kjøte en Hoover-maskin, 1600 omdreininger, trippel A, 6 kg, for ca ett år siden da de hadde kampanje på denne. Veldig fornøyd.

Og det beste er at om du drar til utsalgsstedet kan du PRUTE, selv på kampanjepriser ; )

Skrevet

Vi har en Elektrolux, 1600, 6 kg.. veldig fornøyd med den, skikkelig kvalitet og klærne sentrifugeres godt!! Kosta vel rundt 5-6ooo.. Skal du ha skikkelig maskin, ville jeg lagt i litt penger i det.

Skrevet

AEG har en til 5700 kr. hos elkjøp. den tar 7 kilo og eg er kjempe fornøyd med den=)

Skrevet

Det jeg syns er viktig med en vaske maskin er antal omdreininger på sentrifugen . . . Minimum 1400 . . . Helst over:) dette sparer MYE tid på tørking av klær!!

Skrevet

Vi har UPO. Strømsparer ;o)

Kjempefornøyd med den vi har. De har ulike priser på sine.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...