MissMatch Skrevet 24. oktober 2007 #1 Skrevet 24. oktober 2007 Jeg har ei veldig nær venninne som nettopp ringte meg fra sykehuset hun ble sendt til i natt da hun begynte å blø i uke 14. Er det noen som kan svare meg på om alt kan være i orden selv om hun har hatt blødninger? Hun venter på ultralyd i skrivende stund. Huff, jeg vet ikke hva jeg skal trøste med...vil ikke si at det sikkert går bra om oddsen for det er liten. Noen som vet?
"Frostpinnen" Skrevet 24. oktober 2007 #2 Skrevet 24. oktober 2007 Om det går bra er ett vanskelig spørsmål som jeg tror hun må vente på ul for å få vite. Men å blø kan gå helt fint. I dette svangerskapet blødde jeg 3 uker i strekk men ikke så mye og her sitter jeg i uke 19 og alt er bra, var sikker på at jeg skulle miste da jeg hadde en sa i desember i fjor, men begynnte aldri å styrtblø denne gangen. Hadde også rielignende smerter og hadde mistet alle graviditets tegn . Du får nok bare smøre deg med tolmodighet. Håper det går bra for det er forferdelig trist å miste.
MissMatch Skrevet 24. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 24. oktober 2007 Tusen takk for svar, selv om jeg er like rådløs ennå...Det er bare, som du sier, å vente å se hvordan det går. Jeg har selv ei lita jente så man har jo vært gravid selv, allikevel synes jeg det er håpløst vanskelig å vite hva man skal si og gjøre i en slik situasjon. Vil jo så gjerne hjelpe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå