Ravna Skrevet 24. oktober 2007 #1 Skrevet 24. oktober 2007 Hvis man skal skrive en oppgave, men sidene 1-3 ikke skal være nummererte (altså, side 1 er egentlig side 4, 2 side 5, etc), hvordan går man frem da? Oppgaven skal leveres digitalt. Det går ikke å nummerere først og siden lime inn de første sidene. Veldig snilt hvis noen gidder å forklare!
Ravna Skrevet 24. oktober 2007 Forfatter #2 Skrevet 24. oktober 2007 Dytter litt på denne. Veldig viktig at jeg får det til, de er så fryktelig pirkete på slike detaljer!
Maiken_78 Skrevet 24. oktober 2007 #3 Skrevet 24. oktober 2007 Hei Regne med det er i word du skriver i. Gå på verktøylinjen å trykk på sett inn sidetall. Får da opp en boks og nedrst i den boksen står det format, trykk på format. å endre der at sidetall skal begynne på 4. MEN da må du ha klippet vekk di 3 første sidene. kan vel printe dem ut for seg selv... Sånn gjør jeg det, er sikkert en annen måte også
Maiken_78 Skrevet 24. oktober 2007 #4 Skrevet 24. oktober 2007 Sorry leste etterpå de skulle leveres digitalt:(
RompeRock Skrevet 24. oktober 2007 #6 Skrevet 24. oktober 2007 Hva med å levere oppgaven i to deler? En del med de ikke-nummererte sidene, og en del med de nummererte? Slik leverte jeg i hvertfall min master, når jeg sendte den til trykkeriet. Kan ikke det gå an?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå